حالت تاریک
  • یکشنبه, 1404/04/15 شمسی | 2025/07/06 میلادی
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن سایت خبری هرمز هستید؟
سامانه یکپارچه ۲۰۲۰ پاسخگوی مشتریان اینترنت خانگی
اجتماعی؛

سامانه یکپارچه ۲۰۲۰ پاسخگوی مشتریان اینترنت خانگی

کیفیت پاسخگویی به مشتریان اینترنت پرسرعت و تحقق شعار ارتباطی فراگیر و یکسان‌سازی پاسخگویی در سطح کشور با سامانه ۲۰۲۰ بهبود یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از روابط عمومی و ارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان، در راستای خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان هرمزگانی و به منظور بهبود کیفیت پاسخگویی به مشتریان اینترنت پرسرعت، اپراتورهای سامانه ۲۰۲۰ مخابرات منطقه هرمزگان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند.

گفتنی است، کاهش زمان پاسخگویی، تعامل صحیح با مشتریان و افزایش کیفیت سامانه از مهم‌ترین اهداف استاندارد سازی مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰ است.

 در نتیجه، دسترسی سریع و آسان مشترکین به خدمات در هر ساعت از شبانه‌روز امکان‌پذیر خواهد بود و اپراتورهای سامانه ۲۰۲۰ منطقه هرمزگان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند.

انتهای خبر/

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!