تبلیغات تولید ایرانی تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
اجتماعی
کد خبر : 572833
تاریخ انتشار:شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ

ورود مدعی العموم به موضوع جاماندن بار مسافران پرواز شیراز – بندرعباس

دادستان مرکز استان هرمزگان از بررسی موضوع جاماندن بار مسافران پرواز شیراز – بندرعباس و پیگیری جبران خسارت این افراد خبر داد.

ورود مدعی العموم به موضوع جاماندن بار مسافران پرواز شیراز – بندرعباس

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ مجتبی قهرمانی در این خصوص اظهارداشت: با توجه به بروز مشکلاتی برای مسافران پرواز شیراز – بندرعباس در تاریخ جمعه ۱ مردادماه ۱۴۰۰، دستورات لازم به منظور بررسی علل و عوامل دخیل در این ماجرا به پلیس فرودگاه بندرعباس ابلاغ شده است.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به جا گذاشتن بار مسافران در فرودگاه شیراز توسط عوامل شرکت هواپیمایی بدون اطلاع رسانی و هرگونه توضیحی به مسافران، در راستای اجرای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه، از پلیس فرودگاه بندرعباس خواسته شد ضمن تذکر جدی به شرکت مربوطه، نسبت به اخذ تعهد از مسئولان این شرکت برای عدم تکرار موارد مشابه، اقدام شود.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس همچنین تأکید کرد: از شرکت هواپیمایی مورد نظر خواسته شده است ضمن عذرخواهی از مسافران این پرواز، به منظور جبران تمامی خسارات مادی و معنوی آنها، سریعاً اقدام نماید.

گفتنی است روز گذشته اتفاقی در پرواز شماره ۳۳۸۸ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران رقم خورد که با تعجب مسافران این پرواز همراه بود.

بنا به اخبار واصله مسافران این پرواز پس از پیاده شدن از هواپیما در فرودگاه بندرعباس منتظر دریافت بار خود بودند که در نهایت تعجب از جا ماندن بارشان در فرودگاه شیراز مطلع می شوند و این اقدام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بدون اطلاع قبلی به مسافران؛ آنها را مبهوت ساخت.

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز شماره ۳۳۸۸ شیراز به بندرعباس در روز جمعه یکم مردادماه، به اطلاع می‌رساند برای انجام پرواز، شرایط آب و هوایی یکی از مهمترین شاخص‌ها در این زمینه است.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://www.hormoz.ir/?p=572833
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: بدون نظر
ارسال نظر





  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.

یادداشت

گفتگو

اقتصادی