
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان بر لزوم توجه به دانش و فناوری، ارتباط با مردم، کاهش صف انتظار کنتور، توسعه و اصلاح شبکه، و ارتقای نیروی انسانی تأکید شد.
حمید ساعدپناه، مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق هرمزگان، راهبرد موفقیت این شرکت را در صداقت، سلامت اداری و خدمترسانی مستمر دانست و اولویتهای دوره مدیریتی خود را محور بودن فناوری و ارتباط مستقیم با مردم عنوان کرد.
وی در این مراسم که امروز در سالن اجتماعات شرکت آب منطقهای هرمزگان برگزار شد، با اشاره به اهمیت استراتژیک صنعت برق، اظهار داشت که شرکت توزیع نیروی برق نقش مهمی در تامین رفاه عمومی و توسعه استان دارد. ساعدپناه توسعه زیرساختها و تداوم خدمات بیوقفه را از مهمترین اهداف شرکت عنوان کرد و صنعت برق را قلب تپنده توسعه نامید.
مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق هرمزگان با بیان اینکه صداقت، امانتداری، اخلاقمداری و نظم لازمه تحقق اهداف این صنعت است، گفت: باید با همدلی، ارتباط با مردم و ارتقای خدمات غیرحضوری، سطح رضایتمندی عمومی را افزایش دهیم. او توسعه فناوری، پاسخگویی مستمر به مشترکان و تقویت انگیزش منابع انسانی را نیز از محورهای کاری شرکت برشمرد.
ساعدپناه استفاده از نیروهای شایسته و توانمند را مسیر تحقق چشماندازهای شرکت دانست و گفت: باید در جهت ارتقای بهرهوری و افزایش انگیزه کارکنان گام برداشت. او در ادامه به برخی چالشهای اخیر صنعت برق در استان اشاره کرد و از خاموشیهای چندساعته بهعنوان نتیجه محدودیتهای فنی شبکه یاد کرد که با انتقال پستها و استفاده از فناوریهای نوین از جمله مقرههای سیلیکونی، بهبود یافته است.
وی بهرهگیری از فناوریهای روز را تجربهای موفق در ارتقای کیفیت خدمات و رضایتمندی شهروندان ارزیابی کرد و افزود: اجرای پروژههای ملی و استانی، توسعه تولید و توزیع برق، هوشمندسازی شبکه و پیشبرد برنامههای وزارت نیرو از جمله اولویتهای این دوره مدیریتی است که با اعتماد، مشارکت پیمانکاران و تلاش جمعی کارکنان تحققپذیر خواهد بود.
مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق هرمزگان، هدف اصلی این شرکت را ارائه برق پایدار و باکیفیت در تمام بخشهای خانگی، صنعتی و تجاری دانست تا بستر توسعه اقتصادی و اجتماعی استان فراهم شود. وی همچنین بر پیادهسازی فرهنگ سازمانی مبتنی بر سلامت اداری، همراهی کارکنان و مسئولان و همدلی در مسیر اجرای برنامهها تاکید کرد.
در این مراسم، محمد کریمی، مدیرعامل پیشین شرکت نیز با مرور عملکرد خود گفت: ابتدای سال گذشته این شرکت با چالشهایی از جمله صف طولانی متقاضیان کنتور، فرسودگی شبکه، کمبود نیروی انسانی و بحران برقرسانی به جزایر روبرو بود که با تلاش جمعی بر بسیاری از آنها غلبه شد.
کریمی به اقداماتی چون خرید و نصب ژنراتورهای جدید، اصلاح شبکههای فرسوده، احداث نیروگاه لارک و اجرای پروژههای هوشمندسازی اشاره کرد و آنها را از جمله دستاوردهای دوره مسئولیت خود دانست. وی این موفقیتها را نتیجه همکاری کارکنان دانست و برای مدیرعامل جدید آرزوی موفقیت کرد.
در پایان این مراسم، از زحمات محمد کریمی تقدیر و حمید ساعدپناه رسماً بهعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق هرمزگان معرفی شد.
انتهای خبر/