تبلیغات تولید ایرانی تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
سیاسی
کد خبر : 598419
تاریخ انتشار:سه شنبه 05 بهمن 1400 - 11:36| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان:

۸۵ کلاس درس توسط صنایع و بنگاههای اقتصادی در استان در حال ساخت است

هاشمی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف صنایع و بنگاههای اقتصادی علاوه بر کارهای تخصصی ،ایفای نقشهای اجتماعی خود در قبال جوامع محلی است،گفت: در حال حاضر در استان هرمزگان تعداد۸ پروژه درقالب ۸۵کلاس با زیربنای ۱۵هزار و ۱۷۵مترمربع با مشارکت صنایع و بنگاههای اقتصادی دردست اجرا است.

۸۵ کلاس درس توسط صنایع و بنگاههای اقتصادی در استان در حال ساخت است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛سید فخرالدین هاشمی با اشاره به اینکه هر چه سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش بیشتر باشد، آینده جامعه بیش از پیش تضمین خواهد شد، اظهار کرد: همواره مدرسه سازی و کمک به توسعه فضاهای آموزشی به عنوان یک اولویت جدی در توسعه کشوردر نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف صنایع و بنگاههای اقتصادی علاوه بر کارهای تخصصی ،ایفای نقشهای اجتماعی خود در قبال جوامع محلی می باشد، افزود: در حال حاضر در استان هرمزگان تعداد۸ پروژه درقالب ۸۵کلاس با زیربنای ۱۵هزار و ۱۷۵مترمربع با مشارکت صنایع و بنگاههای اقتصادی دردست اجرا می باشد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان همچنین ادامه داد: ۶۷میلیارد تومان اعتبار پروژه های مشارکتی صنایع و بنگاههای اقتصادی می باشد.
هاشمی با تاکید براینکه ۱۰مدرسه درقالب ۸۱کلاس با اعتبارهزینه شده بیش از ۴۵میلیاردتومان با مشارکت صنایع وبنگاههای اقتصادی به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان ساخت: شرکت تانا انرژی، شایا انرژی، شرکت پالایش نفت آفتاب، نفت فلات قاره،فولاد هرمزگان،شرکت سیمان هرمزگان،شرکت عمران سازه کاشیگری، شرکت پالایش نفت بندرعباس از صنایع فعال در بحث مسئولیت اجتماعی در استان می باشند.
وی با اشاره به اینکه مسئولیت اجتماعی سازمانی، در واقع تعهداتی است که یک سازمان در حفظ و کمک به جامعه انجام می‌دهد و از سود حاصل از فعالیت‌ها در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی برای مردم هزینه می‌کند، ابراز داشت: محصول مسئولیت پذیری شرکت‌ها در قبال اثری که بر جامعه می‌گذارند، بسیارملموس است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در پایان در خصوص مزایای مسئولیت اجتماعی شرکتها و سازمانها اظهارکرد: تاثیر مثبت در دیدگاه مشتریان، افزایش اعتماد سهامداران، افزایش رضایت کارکنان، حمایت جامعه پیرامونی، توانایی ورود به کشورهای جدید، تمایز تصویر و برند شرکت نزد مشتریان و جامعه، حرکت طبق انتظارات جامعه، کمینه کردن یا حذف اثرات منفی روی محیط زیست، عدم آسیب دیدن اقتصادی شرکت از مهمترین مزایای مسئولیت اجتماعی شرکتها و سازمانها می باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=598419
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: بدون نظر
ارسال نظر





  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.

یادداشت

گفتگو

اقتصادی