تبلیغات تولید ایرانی تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
سیاسی
کد خبر : 609443
تاریخ انتشار:دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 - 22:34| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ

مسئول جدید مرکز فضای مجازی سپاه امام سجاد استان هرمزگان منصوب شد

در مراسمی با حضور مقامات سپاه استان هرمزگان، مسئول جدید مرکز فضای مجازی سپاه امام سجاد استان هرمزگان معرفی و منصوب شد.

مسئول جدید مرکز فضای مجازی سپاه امام سجاد استان هرمزگان منصوب شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ امروز طی آیینی با حضور تنی چند از مقامات سپاه استان، مسئول جدید مرکز فضای مجازی سپاه امام سجاد استان هرمزگان منصوب شد.

بنا بر این انتصاب حمیدرضا زارعی به عنوان مسئول جدید این مرکز انتخاب و از زحمات چندین ساله حسن پیروی منش مسئول سابق مرکز فضای مجازی سپاه امام سجاد استان هرمزگان تجلیل شد.

سردار هدایت الله امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان در این آیین با تاکید بر اهمیت فضای مجازی اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره تاکید زیادی بر مدیریت فضای مجازی دارند که نشان می‌دهد این فضا تا چه میزان اهمیت دارد.

وی افزود: باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در پیشبرد اهداف انقلاب و معرفی دستاوردها و اقدامات جمهوری اسلامی استفاده و دستاوردهای نظام نیز به نمایش گذاشته شود.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: بی شک این فضای مجازی تاثیر زیادی در جامعه امروزی دارد و روز به روز تکنولوژی استفاده از آن پیشرفت می‌کند که امری اجتناب ناپذیر است.

وی تصریح کرد: بسیج باید هوشمندانه در این فضا حضور یابد و با استفاده از سواد رسانه‌ای به افزایش آگاهی بخشی به جامعه و ساماندهی این فضا کمک کند.

سردار امیری گفت: در فضای مجازی باید با برنامه عمل کرد و نقشه‌های دشمن و فعالیت‌های آنها را رصد و برای خنثی کردن آن نیز محتوای مناسب تولید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=609443
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: بدون نظر
ارسال نظر





  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.

یادداشت

گفتگو

اقتصادی