تبلیغات تولید ایرانی تبلیغات تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
کد خبر : 5470
تاریخ انتشار:سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۶:۰۹| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ

قدرتمند ترین برند دنیا + عکس

این شرکت در آخرین گزارش خود، عنوان «قدرتمندترین برند دنیا» را به فراری داده است و نکته مهم، سبقت این خودروساز از شرکت بزرگ و غول محصولات الکترونیکی یعنی اپل است.  به گزارش هرمز ، استفان بیلی که یکی از منتقدان بزرگ دنیای طراحی محسوب می‌شود، در کنفرانس خبری این شرکت گفت: من گاهی فکر […]

این شرکت در آخرین گزارش خود، عنوان «قدرتمندترین برند دنیا» را به فراری داده است و نکته مهم، سبقت این خودروساز از شرکت بزرگ و غول محصولات الکترونیکی یعنی اپل است.
 

به گزارش هرمز ، استفان بیلی که یکی از منتقدان بزرگ دنیای طراحی محسوب می‌شود، در کنفرانس خبری این شرکت گفت: من گاهی فکر می‌کنم که نبوغ ایتالیایی‌ها برای طراحی خودرو ریشه در زبان مخصوص آن‌ها برای این صنعت دارد. زبان آنها مثل یک کارگاه است که برای هر ویژگی و جزء کوچک خودرو یک لغت خاص و مشخص دارند. بسیاری از این لغات در زبان انگلیسی اصلا وجود ندارد. در زبان ایتالیایی اگر برای مفهمومی یک لغت خاص دارید، پس می‌توانید آن را بکشید و طراحی کنید. لغت خاص مورد بحث امروز ما «زیبایی» است.
 
اکثر طرفداران و علاقه‌مندان صنعت خودرو قبول خواهند کرد که فراری یکی از برندهای معروف این صنعت است که هر خودروسازی دوست دارد روزی به رتبه آن برسد و یا حتی می‌توان با الهام از محصولات آن، مدل‌های جدیدی طراحی کرد.
 
برند فایننس اعلام کرد که اکثر معیارهای آن‌ها برای این انتخاب، مسائل اقتصادی مثل فروش کلی و فروش دوره‌ای و میزان هزینه برای هر مشتری و … بوده است.

 فراری در نه ماه اول سال ۲۰۱۲ موفق شده بود که فروش خود را ۷٫۶ درصد افزایش دهد.

منبع:دی نیوز

برچسب ها:
لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=5470
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: بدون نظر
ارسال نظر





  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.

یادداشت

گفتگو

بین الملل