تبلیغات تولید ایرانی تبلیغات تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز

کد خبر : 5460
تاریخ انتشار:دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۸| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ

پول بده و هر که را می خواهی بکوب!

در فوتبال ایران هیچ چیز غیر ممکن نیست. در این فوتبال بی‌ساختار و پر اشکال می‌توانید چند ساعت از آنتن یک شبکه سراسری تلویزیون را در اختیار بگیرید و هر کسی را که دوست دارید محکوم کنید! به گزارش هرمز ، چندی است که از شبکه دو سیما برنامه‌ای تحت عنوان «باشگاه» پخش می‌شود که […]

در فوتبال ایران هیچ چیز غیر ممکن نیست. در این فوتبال بی‌ساختار و پر اشکال می‌توانید چند ساعت از آنتن یک شبکه سراسری تلویزیون را در اختیار بگیرید و هر کسی را که دوست دارید محکوم کنید!

به گزارش هرمز ، چندی است که از شبکه دو سیما برنامه‌ای تحت عنوان «باشگاه» پخش می‌شود که به مسایل باشگاه پرسپولیس اختصاص دارد. در این برنامه که یک شب در میان پخش می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس یک ساعت فرصت پیدا می‌کنند تا از هر که دلشان می‌خواهد انتقاد کنند و هیچ پاسخی هم از طرف مقابل نشنوند.

 

پرسش مهم این است که چرا یک باشگاه لیگ برتری فرصت پیدا می‌کند که سه ساعت در هفته‌ آنتن یک شبکه سراسری را در اختیار بگیرد و به صورت کاملا یک طرفه به این و آن حمله کنند؟ آیا شبکه سراسری جایگاه تولید و پخش چنین برنامه‌ای است؟ آیا بهتر نبود این برنامه در یک شبکه استانی پخش می‌شد یا دست کم تهیه کنندگان و مجری این برنامه این قدر واضح و آشکار از باشگاه پرسپولیس جانبداری نمی‌کرد و اگر علیه کسی در این برنامه صحبت می‌شد، به آن فرد فرصت پاسخگویی داده می‌شد؟ این سوالی است که مسئولان صدا و سیما و به ویژه شبکه دو سیما باید پاسخ دهند.

 

پرسش دوم خطاب به مسئولان باشگاه پرسپولیس است. در این که داشتن یک برنامه تلویزیونی برای یک باشگاه اقدام پسندیده ای است هیچ کس شک ندارد؛ اما مساله این است که این باشگاه برابر تصاحب آنتن تلویزیون چقدر هزینه کرده است؟ و آیا این باشگاه حق دارد به صرف پرداخت مبلغی هنگفت یک طرفه به قاضی برود و هر چه دلش می‌خواهد بگوید؟

 

یک شرکت خصوصی که چندی پیش پای نمایندگان باشگاه رئال مادرید اسپانیا را به ایران باز کرد و فرصتی را فراهم کرد که پرسپولیسی‌ها با آنها تفاهمنامه امضا کنند، بخشی از آنتن شبکه دو سیما را اجاره کرده و آن را به باشگاه‌های لیگ برتری می‌فروشد. یقینا قیمت این امتیاز ارزشمند آنقدر بالا بوده که هر باشگاهی توان خریدش را نداشته باشد وگرنه در کنار برنامه «باشگاه» باید برنامه‌های دیگری مختص باشگاه‌های دیگر پخش می‌شد.

 

به گزارش ایسنا، خبرها از پیشنهادهای بالای ۲۵۰ میلیون تومانی این شرکت خصوصی به باشگاه‌های لیگ برتری حکایت می‌کند. حال سوال این است که پرسپولیس چقدر برای خرید این برنامه پول داده است؟ آیا وجود برنامه‌های ورزشی تلویزیون مانند «۹۰» ، «ورزش و مردم»، «ورزش از نگاه دو» و برنامه‌های از این دست که از شبکه‌های سراسری پخش می شوند کافی نیست؟ آیا مسئولان باشگاه پرسپولیس نمی‌توانند حرف‌های خود را در قالب همان برنامه‌ها مطرح کنند؟

 

حال تصور کنید که همه باشگاه‌های لیگ برتری با پرداخت هزینه مربوط چند ساعت در هفته‌ امکان پخش برنامه تلویزیونی داشته باشند و از آن جایی که پول هنگفتی خرج کرده‌اند به خود حق دهند که به صورت یک طرفه علیه این و آن حرف بزنند! فوتبال پر هرج و مرج ایران آیا طاقت یک ناهنجاری لجام گسیخته دیگر را دارد؟

نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

برچسب ها:
لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=5460
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

6,249 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

یادداشت

گفتگو

بین الملل