پیچ های تند راننده کش در شمالی ترین نقطه هرمزگان !
+ پ -
پیچ های تند راننده کش در شمالی ترین نقطه هرمزگان !
حال و روز جاده ای که کمتر دیده شد؛

پیچ های تند راننده کش در شمالی ترین نقطه هرمزگان !

جاده سیاهو – احمدی باپیچ های خطرناک و تند و بدون گاردیل و پرتگاه های وحشتناک که دردامنه کوهستان ایجاد شده و کمتر روزی‌است که خبر مجروح و کشته شدن یک یا چند هموطن در این محور به گوش نرسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز به نقل از پیارم ، جاده سیاهو-احمدی باپیچ های خطرناک و تند و بدون گاردیل و پرتگاه های وحشتناک که دردامنه کوهستان ایجاد شده است، حوادث، برای مردم احمدی عادی شده و کمتر روزی‌است که خبر مجروح و کشته شدن یک یا چند هموطن در محوراحمدی- سیاهو به گوش نرسد!

 

محور سیاهو احمدی که اصلی ترین محور برای رفت وآمد مردم بخش احمدی به مرکز استان می باشد خطرات فروان درپی دارد رانندگان دائما”از خرابی جاده وریزش کوه ونداشتن حفاظ گلایه مندهستند و از مسئولین راه و شهرسازی درخواست دارند در فکر اصلاح و تعمیر جاده احمدی به بندرعباس باشند این جاده از زمان احداث تا کنون مرگ خیلی دربرداشته است ویا خسارت فراوان به رانندگان وارد شده است جاده سیاهو احمدی از ایمنی مناسب برخوردارنیست ومردم از روی ناچاری از این محور استفاده می کنند این جاده که حدود۳۰کیلومتر آن خراب است با برداشتن پیچ های خطرناک و بزرگتر شدن عرض جاده بهترین محور عبور و مرور اهالی بخش احمدی دهستان کوهشاه و حتی شهرستان ارزوئیه و بافت به بندرعباس می باشد اگر این محور بازسازی، مرمت و اصلاح شود رانندگان با آرامش بیشتر رانندگی می کردند و حوادثی در برنداشت.

 

 

 

 

13

 

این جاده علاوه بر اینکه اهالی احمدی از آن استفاده می کنند روستاهای فراوان در مسیر این جاده قرار دارند که از نعمت این جاده بهره مندهستند.

 
اگر اهالی وسایل سنگین بخواهند از بندرعباس به احمدی بیاورند حتما”از مسیر حاجی آباد باید به احمدی بیاورند که کرایه زیادی دربردارد مواد سوختی همه از طریق حاجی اباد وارد احمدی می شود که براثر طولانی بودن طول مسیر اهالی کرایه زیاد پرداخت می کنند.

 
مردم احمدی قبل از انقلاب اگر می خواستند به بندرعباس و دیگر شهرهای میناب ، رودان و سیریک سفری داشته باشند می بایست با پای پیاده طی می کردند که بعدها جاده از محور حاجی اباد بصورت خاکی بازگشایی شد و اهالی منطقه با وانت بارهای قدیمی از خاکی دق احمدی که از بدترین جاده های خاکی به حساب می آمد برای رفت و آمد استفاده می کردند در دهه شصت جهادسازندگی سابق طرح جاده سیاهو-احمدی در دست اقدام قرار داد که رفت و آمد اهالی از محور سیاهو فاصله بسیار کوتاه شد بسیار خوشحال شدند محوری که راه بندر عباس- احمدی از ۲۸۰کیلومتر به ۱۳۰کیلومتر کمتر نمود و مردم کمی آسایش پیدا کردند.

 
اما این جاده از لحاظ استانداد واقعا” صفر است بدون کارشناسی مناسب دارای پیچ های خطر ناک و کم عرض و تند که گاها”خطرات بسیار بدی برای رانندگان و مسافران بوجود آورده است.

 

 

انتهای پیام /س

fff
دیدگاه ها

لطفا پیش از ثبت دیدگاه قوانین زیر را مطالع بفرمایید.

  • دیدگاه خود را مرتبط با همین خبر بنویسید.
  • از توهین بر اشخاص و ادیان پرهیز کنید.
  • تکمیل تمامی فیلدها الزامی می باشد.
  • دیدگاه شما پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد.

fff fff


شبکه اجتماعی سلام نشر خبر اول خبر اول خبر fff