تبلیغات تولید ایرانی تبلیغات تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
کد خبر : 146911
تاریخ انتشار:دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ

پیشنهاد وزارت راه شهرسازی اصلاح می شود؟

به گزارش پایگاه خبری هرمز و به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به گزارش مسیرآنلاین در تعریف تخصصی، بزرگراه راهی است حداقل با چهار خط که مسیر رفت و برگشت آن به طور فیزیکی از یکدیگر مجزا و تقاطع‌های آن می‌تواند به صورت هم‌سطح باشد؛ با این تعریف حداقل تفاوت بزرگراه با آزادراه […]

پیشنهاد وزارت راه شهرسازی اصلاح می شود؟

به گزارش پایگاه خبری هرمز و به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به گزارش مسیرآنلاین در تعریف تخصصی، بزرگراه راهی است حداقل با چهار خط که مسیر رفت و برگشت آن به طور فیزیکی از یکدیگر مجزا و تقاطع‌های آن می‌تواند به صورت هم‌سطح باشد؛ با این تعریف حداقل تفاوت بزرگراه با آزادراه در نوع تقاطعهای آنهاست که در آزادراه به صورت غیرهمسطح و با حداقل رودی و خروجی به آن ست و در بزرگراه تقاطعات می تواند به صورت همسطح و با ورودی و خروجی های بیشتری به بزرگراه تعریف شود.
اما نکته قابل توجهی که به آن باید توجه داشت اینکه اجازه مجلس به دولت تنها باید برای بزگراههای نیمه تمام باشد و وزارت راه حق اخذ عوارض از بزرگراههای موجود را نداشته باشد.
اخذ عوارض از بزرگراههای موجودی که تابحال مردم به صورت رایگان از آن استفاده می کردند، دارای تبعات اجتماعی منفی بوده و با مقاومت مردم مواجه خواهد شد.
اجازه مجلس برای اخذ عوارض از بزرگراهها باعث خواهد شد تا بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این نوع پروژه ها نیز توجیه پذیری مناسبی را داشته و زیراختهای حمل و نقلی کشور به سرعت با مشارکت بخش خصوصی تکمیل شود.

لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=146911
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

6,184 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

یادداشت

گفتگو

بین الملل