تبلیغات تولید ایرانی تبلیغات تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
کد خبر : 65411
تاریخ انتشار:پنج شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۸:۲۳| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ

نشست تجزیه وتحلیل نتایج امتحانات هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش در حاجی آباد

رئیس اداره آموزش و پرورش حاجی آبادگفت:تجزیه و تحلیل زمانی موثر و مفید خواهد بودکه پس از شناخت عوامل افت و رشد در جهت رفع عوامل افت،برطرف نمودن موانع موفقیت وتقویت عوامل رشد گام برداریم به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛به نقل از پیارم  حاجی آباد،رئیس اداره آموزش و پرورش در جمع مدیران هنرستان های […]

نشست تجزیه وتحلیل نتایج امتحانات هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش در حاجی آباد

رئیس اداره آموزش و پرورش حاجی آبادگفت:تجزیه و تحلیل زمانی موثر و مفید خواهد بودکه پس از شناخت عوامل افت و رشد در جهت رفع عوامل افت،برطرف نمودن موانع موفقیت وتقویت عوامل رشد گام برداریم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛به نقل از پیارم  حاجی آباد،رئیس اداره آموزش و پرورش در جمع مدیران هنرستان های فنی وحرفه ای و کاردانش گفت : از آنجائیکه یکی از اهداف تشکیل این هنرستانها تامین نیروی انسانی متخصص با توجه به نیاز بازار کار می باشد.مدیران هنرستانها نگاه ویژه ای به کار عملی متناسب با رشته و تخصص دانش آموزان داشته باشند.مهدی سالاری در خصوص تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات نیز بیان داشت : تجزیه و تحلیل زمانی موثر و مفید خواهد بودکه پس از شناخت عوامل افت و رشد در جهت رفع عوامل افت،برطرف نمودن موانع موفقیت وتقویت عوامل رشد گام برداریم. روز سه شنبه چهاردهم آبانماه راس ساعت هشت صبح نشست تجزیه وتحلیل نتایج امتحانات با حضورمدیران هنرستانهای فنی وکاردانش، درمحل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش حاجی آباد برگزارشد.

برچسب ها:
لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=65411
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: بدون نظر
ارسال نظر





  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.

یادداشت

گفتگو

بین الملل