تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز همایش وحدت
سیاسی
کد خبر : 431103
تاریخ انتشار:دوشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۴۳| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ

نبود اداره ثبت اسناد در بندر خمیر و مشکلات شهروندان

مردم شهرستان بندر خمیر از نبود اداره ثبت اسناد و املاک رنج می‌برند در حالی که مجبورند برای برخی از کارهای اداری مرتبط با ثبت املاک خود فاصله ۸۵ کیلومتری تا مرکز استان را طی کنند.

نبود اداره ثبت اسناد در بندر خمیر و مشکلات شهروندان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛به نقل از فرهنگ کده؛مردم شهرستان بندر خمیر جمعیتی بالغ بر ۱۶ هزار نفر از نبود اداره ثبت اسناد و املاک رنج می‌برند و گاهی اوقات برای برخی از کارهای اداری مرتبط با ثبت املاک خود باید فاصله ۸۵ کیلومتری تا مرکز استان را طی کنند.

مردم بندرخمیر از نبود اداره ثبت اسناد و املاک رنج می برند

عبدالله قدسی، یکی از اهالی شهرستان بندرخمیر در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده  با بیان اینکه مردم بندرخمیر از نبود اداره ثبت اسناد و املاک در این شهرستان رنج می برند، تصریح کرد: مردم برای انجام کارهای اداری مرتبط با ثبت اسناد و املاک باید فاصله ۸۵ کیلومتری تا مرکز استان را طی کنند.

وی بیان کرد: ‌وجود ادارات دولتی در هر شهرستان از نیاز‌های ضروری مردم به شمار می رود که مردم بدون مراجعه به مرکز استان یا شهرستان های همجوار کارهای خود را در کوتاه ترین زمان انجام دهند.

عبدالله قدسی با اشاره به اینکه راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک یکی از ضروریات این شهرستان است ،خاطر نشان کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده اما هنوز اقدامی جهت ساخت اداره ثبت اسناد و املاک صورت نگرفته است.

وی اظهار کرد: با راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در بندرخمیر بخش قابل توجهی از مشکلات مردم این شهرستان کاسته می شود.

بندر خمیر نیازمند اداره ثبت اسناد و املاک است

اسماعیل جیبا یکی دیگر از اهالی شهر بندرخمیر ،اظهار کرد:سیاست سازمان ثبت اسناد و املاک برای پیشبرد سیاست های خود در استان ها و شهرستان ها ،فراهم کردن زمینه برای سنددار کردن مالکیت زمین های افراد است.
وی ادامه داد: با ایجاد چارت تشکیلاتی در هر کدام از شهرستان ها،باعث سهولت پیگیری اداری افراد جهت سنددار کردن اراضی و مالکیت مشروع خود و همچنین موجبات رسیدن به آمال خود را نیز فراهم می سازد.
 اسماعیل جیبا بیان کرد: اداره ثبت اسناد و املاک پس از حدود دو سال فعالیت خود در بین سال های ۹۱ تا ۹۲ با خرید لوازمی از جمله یک دستگاه خودرو پراید ، تجهیزات کامل اداری و ساختمانی ،پرداخت اجاره ساختمان استیجاری به مدت دوسال و همچنین جذب نیروی انسانی جهت انجام کارهای اداری جهت استقرار آن اداره ،اما متاسفانه به دلایلی غیر قابل توجیهی تعطیل شد و افراد برای سنددار کردن املاک خود باید به مرکز استان سفر کنند.
وی با اشاره سخنان مدیرکل اسناد و املاک استان در خصوص لزوم راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک ،افزود: دو سه سال نیز پیش مدیرکل اسناد و املاک استان گفت: بندرخمیر یکی از شهرستان های دارای اولویت برای استقرار اداره ثبت و اسناد است و همچنین چارت سازمانی برای سه شهرستان در نظر گرفته شده، اما با گذشت این مدت هنوز این اداره در شهرستان خمیر مستقر نشده است.
 جیبا خاطر نشان کرد: بنابراین با توجه به اینکه درخواست استقرار اداره ثبت اسناد و املاک جزو درخواست های عموم مردم شهرستان خمیر است لذا مسئولان مربوطه این موضوع را پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=431103
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: بدون نظر
ارسال نظر





  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.

یادداشت

گفتگو

بین الملل