تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
سیاسی
کد خبر : 386980
تاریخ انتشار:یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ
مديركل امور اجتماعي هرمزگان:

منشور حقوق شهروندی در ادارات هرمزگان اجرا می شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی هرمزگان با تاکید بر اشاعه حقوق شهروندی اظهار کرد: منشور حقوق شهروندی توسط ریاست جمهور ابلاغ شده که سازمان های اجرایی مفاد آن را در دستگاه خود اجرا کنند.

منشور حقوق شهروندی در ادارات هرمزگان اجرا می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ بهروز اکرمی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  هرمزگان در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان هرمزگان گفت: در دوره گذشته نمرات حاصل از ارزیابی این ستاد در برخی دستگاه ها قابل قبول نبود و انتظار می رود در دوره جدید بتوان با پوشش ضعف های خود نمره ای بالاتر از متوسط را کسب کنند.

وی با بیان اینکه این ارزیابی ها زمانی دارای ارزش است که تنیجه ای ملموس برای مردم دربر داشته باشد، افزود:ممکن است کار ارباب رجوعی در یک دستگاه قابل رفع و پیگیری نباشد اما برخورد انسانی و توام با احترام برای  غالب مردم کفایت می کند و آنها متوجه می شوند که احترام لازم به آنها گذاشته شده و تلاش جهت برآورده ساختن درخواست آنها صورت گرفته اما کار قابلیت رفع نداشته است.

وی همچنین بر الکترونیکی کردن خدمات و واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت تاکید کرد و گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع دستگاه ها باید خدمات در بستری ارائه شود که کمترین مراجعه و معطلی را برای ارباب رجوع به همراه داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  هرمزگان بیان کرد: معطلی ارباب رجوع پشت درب اتاق مدیران در حالیکه امکان پذیرش آنها وجود دارد کاری ناپسند و دور از اخلاق است و مدیران سعی کنند این فرهنگ غلط را تغییر دهند.

دوره های آموزشی حقوق شهروندی برای کارمندان در هرمزگان برگزار می شود

منصور اخلاقی پور ،مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی هرمزگان در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان هرمزگان اظهار داشت: هماهنگی لازم با مرکز آموزش و پژوهش جهت برگزاری کلاس های آموزشی حقوق شهروندی ویژه کارمندان دستگاه های اجرایی انجام شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی  هرمزگان با تاکید بر استفاده از ابزار مختلف در راستای اشاعه حقوق شهروندی،اظهار کرد: منشور حقوق شهروندی توسط ریاست جمهور ابلاغ شده که دستگاه های اجرایی می بایست در راستای این منشور و با بهره گیری از مفاد آن در دوره های زمانی متناوب پیامی فرهنگی را تهیه و در محیط دستگاه خود نصب نمایند.

وی افزود: روابط عمومی هر دستگاه پیشانی آن دستگاه است که می تواند از آن نمایی زیبای و یا برعکس را برای مردم به نمایش بگذارد که می بایست با تقویت جایگاه این واحد در راستای اطلاع رسانی بهتر گام برداریم.

اخلاقی پور خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی خدمات قابل ارائه و شفاف سازی عملکرد دستگاه برای مردم یکی از وظایف مهم روابط عمومی هاست که می تواند در افزایش رضایت عمومی از آن دستگاه تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=386980
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: بدون نظر
ارسال نظر





  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.

یادداشت

گفتگو

بین الملل