تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
کد خبر : 331132
تاریخ انتشار:سه شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۷:۳۸| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ
فرماندار بندرلنگه مطرح کرد:

مردم از عملکرد مجموعه کارکنان دولت رضایت مند نیستند

فرماندار بندرلنگه گفت: مدیران و مسئولین ادارات باید تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند و کارهایشان در اسرع وقت انجام شود چرا که طبق آخرین آمار در کشور مشخص شده است که مردم از عملکرد مجموعه کارکنان دولت رضایت مند نیستند .

مردم از عملکرد مجموعه کارکنان دولت رضایت مند نیستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛به نقل از مــــرواریــــد نـــیــوز ؛ اسماعیل پاسلار فرماندار بندرلنگه در سومین شورای اداری سال ۹۵ به اهمیت اقتصادی مقاومتی اشاره کرد و گفت: ما نباید به انتظار تصمیمات مسئولان استانی و کشوری برای اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی باشیم چراکه بندرلنگه پتانسیل و ظرفیت های اقتصادی خوبی دارد و ما به دنبال اجرای برنامه های خاص این شهرستان در عرصه اقتصادی مقاومتی خواهیم بود.

 

 

وی یکی از شاخص های اقتصاد مقاومتی را مشارکت مردمی دانست و افزود : بندرلنگه نیاز به سرمایه و سرمایه گذار دارد که بتوانیم بخشی از مشکلات اشتغال را بر طرف کنیم و دولت به تنهای نمی تواند با معضل بیکاری مقابله کند و نیاز است مشارکت مردمی در این امر دخیل باشند.

 

 

فرماندار بندرلنگه در ادامه اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی نیاز اصلی جامعه امروزی است و مقام معظم رهبری سال جاری را به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کرده اند که همه ما وظیفه داریم در تحقق شعار سال اقدام و عمل کنیم.

 

 

پاسلار در ادامه سخنانش به بحث آسیب های اجتماعی اشاره کرد و بیان کرد: با وجود آسیب های اجتماعی جامعه امروزی، کشور  دچار مشکل شده است بعضا” آمار طلاق ، حاشیه نشینی و اعتیاد بسیار نگران کننده است . همه دستگاه ها و مسئولین که مرتبط با این قضیه هستند باید به دنبال رفع مسائل اجتماعی باشند که نیاز است هم بخش دولتی و هم مردمی دست در دست یکدیگر مشکلات را حل کنیم.

 

 

وی در بحث الحاق و انتزاع بخشی از پارسیان خاطر نشان کرد: ما نباید به حواشی این موضوع دامن بزنیم چراکه در نهایت به اختلافات قومی و مذهبی تبدیل خواهد شد و از طرفی به خوراک تبلیغاتی رسانه های بیگانه تبدیل می شود و امیدواریم آنچه به صورت قانونی است دنبال گردد.

 

 

فرماندار بندرلنگه به تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و یاداور شد : مدیران و مسئولین ادارات باید تکریم  ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند و کار هایشان در اسرع وقت وقت انجام شود چرا که طبق اخرین امار در کشور مشخص شده است که مردم از عملکرد مجموعه کارکنان دولت رضایت مند نیستند .

 

انتهای پیام/ی

لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=331132
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: بدون نظر
ارسال نظر





  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.

یادداشت

گفتگو

بین الملل