تبلیغات تولید ایرانیتبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
سیاسی
کد خبر : 587255
تاریخ انتشار:شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۴۵| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ

مدیری که جلوی دَرِ اداره خود پاسخگوی مردم است

حسن قاسمپور مدیر آب ‎و‌ فاضلابِِ پارسیان چند روز در هفته، به جای نشستن روی صندلی مدیریت، کنار در ورودی اداره می‎نشیند تا خودش پاسخگوی ارباب رجوع باشد.

مدیری که جلوی دَرِ اداره خود پاسخگوی مردم است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛حسن قاسمپور مدیر امور آبفای پارسیان گفت: بر اساس آمیزه های دینی مان و همچنین عزم ریاست محترم جمهوری که خودشان را وقف در خدمت رسانی به مردم نموده و شعار خود را دولت خدمتگزار مردم نام نهاده ، اینجانب به عنوان خادم مردم شهرستان در این اداره بر خود وظیفه میدانم بیشتر از گذشته در رفع مشکلات کوشا بوده و پاسخگوی ولی نعمتان باشیم.

 

مدیر امور آبفای پارسیان در رابطه با تکریم ارباب رجوع بیان کرد: طبق دستورات اسلام و قانون اساسی، یکی از موضوعاتی که کارمندان باید سرلوحه کار خود قرار دهند تکریم ارباب رجوع است و می توان گفت یکی از اهداف مهم تحول اداری، ارتقاء و حفظ کرامت مردم است.

 

وی افزود: مسئولان بابستی بی واسطه با مردم در ارتباط بوده و مشکلات آن ها را از نزدیک بررسی کرده، اداره آبفای شهرستان پارسیان تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار داده و اقداماتی از این قبیل در این زمینه در جهت جلب رضایت افرادی که به اداره مراجعه می کنند انجام داده است.

 

حسن قاسمپور ادامه داد: سازمان ها و دستگاه های خدماتی برای ارائه خدمات به مردم تشکیل شده اند و کارکنان این ادارات به دلیل ارتباط مستقیم با ارباب رجوع نقش بسیار مهمی دارند لذا اداراتی که به دنبال مشتری مداری و افزایش رضایت ارباب رجوع هستند باید مهارت های ارتباطی خاصی را همراه با احترام به مراجعین در کارکنان خود نهادینه کنند.

 

قاسمپور خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع یعنی ارائه خدمات مناسب در کمترین زمان، میتوان این شاخص مهم را به عنوان یکی از مصادیق بارز امر به معروف در نظر گرفت ، اطلاع رسانی به مراجعان در نحوه خدمات رسانی ، نظر خواهی از مراجعان درباره کیفیت خدمت ، چگونکی برخورد کارکنان با ارباب رجوع و انجام درخواست های مراجعه کنندگان در کمترین زمان به بهترین شکل ممکن و … از جمله شاخص های ارزیابی اداره آبفای شهرستان پارسیان در رابطه اصل تکریم ارباب رجوع است.

 

مدیر آبفای پارسیان در پایان از همه مردم عزیز شهرستان درخواست کردند با راهنمایی ها و پیشنهادات و انتقادات خود ، وی را در اداره هرچه بهتر امور آبفا یاری رسانید، در این راستا در جهت احترام به وقت و زمان برای مراجعین سامانه دریافت قبض و پرداخت آن از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۲۲ و همچنین تلفن گویای ۱۲۲ برای شنیدن صدای مردم هنگام گزارش هرگونه شکستگی و یا نشت و قطعی آب ، تدارک دیده شده که بصورت ۲۴ ساعت پذیرای شما مردم خوب و فهیم شهرستان پارسیان می باشد.

برچسب ها:
لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=587255
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: بدون نظر
ارسال نظر





  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.

یادداشت

گفتگو

اقتصادی