مدیری که جلوی دَرِ اداره خود پاسخگوی مردم است
حسن قاسمپور مدیر آب و فاضلابِِ پارسیان چند روز در هفته، به جای نشستن روی صندلی مدیریت، کنار در ورودی اداره مینشیند تا خودش پاسخگوی ارباب رجوع باشد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛حسن قاسمپور مدیر امور آبفای پارسیان گفت: بر اساس آمیزه های دینی مان و همچنین عزم ریاست محترم جمهوری که خودشان را وقف در خدمت رسانی به مردم نموده و شعار خود را دولت خدمتگزار مردم نام نهاده ، اینجانب به عنوان خادم مردم شهرستان در این اداره بر خود وظیفه میدانم بیشتر از گذشته در رفع مشکلات کوشا بوده و پاسخگوی ولی نعمتان باشیم.
مدیر امور آبفای پارسیان در رابطه با تکریم ارباب رجوع بیان کرد: طبق دستورات اسلام و قانون اساسی، یکی از موضوعاتی که کارمندان باید سرلوحه کار خود قرار دهند تکریم ارباب رجوع است و می توان گفت یکی از اهداف مهم تحول اداری، ارتقاء و حفظ کرامت مردم است.
وی افزود: مسئولان بابستی بی واسطه با مردم در ارتباط بوده و مشکلات آن ها را از نزدیک بررسی کرده، اداره آبفای شهرستان پارسیان تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار داده و اقداماتی از این قبیل در این زمینه در جهت جلب رضایت افرادی که به اداره مراجعه می کنند انجام داده است.
حسن قاسمپور ادامه داد: سازمان ها و دستگاه های خدماتی برای ارائه خدمات به مردم تشکیل شده اند و کارکنان این ادارات به دلیل ارتباط مستقیم با ارباب رجوع نقش بسیار مهمی دارند لذا اداراتی که به دنبال مشتری مداری و افزایش رضایت ارباب رجوع هستند باید مهارت های ارتباطی خاصی را همراه با احترام به مراجعین در کارکنان خود نهادینه کنند.
قاسمپور خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع یعنی ارائه خدمات مناسب در کمترین زمان، میتوان این شاخص مهم را به عنوان یکی از مصادیق بارز امر به معروف در نظر گرفت ، اطلاع رسانی به مراجعان در نحوه خدمات رسانی ، نظر خواهی از مراجعان درباره کیفیت خدمت ، چگونکی برخورد کارکنان با ارباب رجوع و انجام درخواست های مراجعه کنندگان در کمترین زمان به بهترین شکل ممکن و … از جمله شاخص های ارزیابی اداره آبفای شهرستان پارسیان در رابطه اصل تکریم ارباب رجوع است.
مدیر آبفای پارسیان در پایان از همه مردم عزیز شهرستان درخواست کردند با راهنمایی ها و پیشنهادات و انتقادات خود ، وی را در اداره هرچه بهتر امور آبفا یاری رسانید، در این راستا در جهت احترام به وقت و زمان برای مراجعین سامانه دریافت قبض و پرداخت آن از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۲۲ و همچنین تلفن گویای ۱۲۲ برای شنیدن صدای مردم هنگام گزارش هرگونه شکستگی و یا نشت و قطعی آب ، تدارک دیده شده که بصورت ۲۴ ساعت پذیرای شما مردم خوب و فهیم شهرستان پارسیان می باشد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰