تبلیغات تولید ایرانیتبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
سیاسی
کد خبر : 546645
تاریخ انتشار:چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۵۶| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ
رئیس خدمات اجتماعی و رفاهی شرکت گاز استان هرمزگان:

مدیریت بحران کرونا در شرکت گاز استان هرمزگان

دلاوری گفت: تلاش شبانه روزی همکاران ما در مجموعه خدمات اجتماعی و رفاهی و با همکاری واحد HSE سبب شد تا کم ترین کمبودی در این زمینه در بین همکاران احساس نشود.

مدیریت بحران کرونا در شرکت گاز استان هرمزگان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمزحسن دلاوری، رئیس خدمات اجتماعی و رفاهی شرکت گاز استان هرمزگان به تشریح اهم فعالیت های انجام شده این واحد در سال ۱۳۹۸، برنامه های پیش روی این واحد در سال ۱۳۹۹، اقدامات انجام شده در خصوص مبارزه با بحران کرونا پرداخت و اظهار کرد: واحد خدمات اجتماعی و رفاهی متشکل از ۵ حوزه کاری ، شامل خدمات دفتری و رفاهی، خدمات مسافرت، خدمات خودرویی و تاکسیرانی،خدمات اجتماعی و ورزش و مورد آخر خدمات تأمین و نگهداری اموال ساختمان ها ( مستغلات ) است که در حال حاضر بخشی از نیروی انسانی شرکت در این بخش ها مشغول به فعالیت هستند که تلاش همه این بخش ها زمینه سازی در جهت تسهیل و تسریع امور کارکنان و پروژه های گازرسانی در سطح استان است.

رئیس خدمات اجتماعی و رفاهی شرکت گاز استان هرمزگان افزود: راه اندازی و تجهیز سالن آموزش شرکت در ساختمان ناحیه شهرستان بندرعباس با ظرفیت حدود ۴۰ نفر جهت برگزاری بهتر دوره های آموزشی، تأمین تجهیزات و ملزومات اداری کارکنان با اخذ مجوز از هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران جهت رفع نیازهای فعلی و همچنین پیش بینی نیازهای سال های آتی تجهیزات اداری با توجه به توسعه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان ،از جمله فعالیتهای این واحد در سال ۹۸ است.

دلاوری ادامه داد: تأمین و تجهیز ساختمان های جدید اداری شهرستان های رودان و بندر خمیر ، شهر درگهان و ساماندهی فضاهای اداری ستاد و سایر شهرستان های استان از دیگر برنامه های مهم در سال گذشته بود.

وی به انجام خدمات در حوزه خدمات خودرویی و تاکسیرانی اشاره کرد و افزود: در سال ۹۸، پاسخ به تعداد ۱۳ هزار درخواست خودرو به میزان ۶۰ هزار ساعت خدمات خودرویی به کارکنان جهت ماموریت های اداری، ایجاد دیسپچینگ خودرویی، طرح بازرسی، کنترل ایمنی خودروها جهت ایجاد شرایط سفرهای امن و ماموریت های اداری کارکنان و همچنین طرح یکسان سازی پوشش، آراستگی و آموزش های اصول آداب و تشریفات اداری رانندگان از دیگر فعالیت های مهم در این حوزه است.

دلاوری در زمینه مسئولیت های فرهنگی و ایجاد فضای معنوی بین کارمندان این شرکت، اظهار کرد: برگزاری اردوهای ورزشی در قالب ورزش های همگانی جهت ایجاد شور و نشاط بین کارکنان شرکت نظیر پیاده روی درجزیره هرمز به صورت دسته جمعی و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس وعطر افشانی قبور متبرک آنان و پیاده روی ساحلی بانوان در شهر بندرعباس به همراه برگزاری دعای زیارت عاشورا از جمله برنامه هایی است که در سال گذشته با همکاری کارکنان انجام گرفت.

رئیس خدمات اجتماعی و رفاهی شرکت گاز استان هرمزگان به بیماری فراگیر کرونا در اواخر سال گذشته وسختی تامین اقلام بهداشتی اشاره و عنوان کرد: دراسفند ماه ۹۸ و با توجه به شیوع بیماری فراگیر کوید۱۹ ، حجم ناگهانی و غیر قابل پیش بینی از فعالیت ها جهت تأمین اقلام‌ بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش،الکل و سایر اقلام بهداشتی علی رغم کمبود شدید این اقلام در بازار و با توجه به افزایش حجم تقاضا، تلاش شبانه روزی همکاران ما در مجموعه خدمات اجتماعی و رفاهی و با همکاری واحد HSE سبب شد تا کم ترین کمبودی در این زمینه در بین همکاران احساس نشود.

وی ادامه داد: بسته بندی، توزیع اقلام بهداشتی و کنترل علایم بالینی همکاران به صورت روزانه و ایجاد میز خدمت جهت مراجعه غیر حضوری ارباب رجوع، ضد عفونی مکرر اماکن و فضاها و تجهیزات اداری در طول روز و تشکیل تیم های تامین، بسته بندی و توزیع اقلام جهت ساختمان های ستادی و همچنین ادارات گاز شهرستان های استان، حجم غیر مترقبه ای از افزایش فعالیت ها را ایجاد نمود ولی با یاری خدا و همکاری و هماهنگی بسیار دقیق واحدهای HSE، حراست ، امور مالی و روابط عمومی با واحد خدمات اجتماعی و رفاهی و تشکیل جلسات منظم کمیته سلامت و حمایت های بی دریغ مدیرعامل محترم شرکت، متعاقبا کمترین ابتلای بیماری از فرد به فرد در کلیه ادارات شهرستان های استان و ستاد را به همراه داشت و این بحران به سختی ولی به دقت مدیریت گردید.

دلاوری همچنین در خصوص اهم برنامه های سال ۱۳۹۹ واحد خدمات اجتماعی و رفاهی به بهسازی و مرمت ساختمان اداره شهرستان های جزایر قشم و کیش گفت: با توجه به فرسودگی و عمر بالای ساختمان، پیگیری تکمیل ساختمان و تجهیز اقلام اداری اداره گاز شهرستان حاجی آباد، مکانیزه نمودن کلیه تقاضاهای خدماتی جهت تسریع در ارائه خدمات و صرفه جویی در زمان و منابع و همچنین ایجاد نرم افزار خودرویی جهت تسهیل در روند ارائه خدمات خودرویی و همچنین کنترل و نظارت بیشتر خودرویی از برنامه های مهم این واحد در سال جاری است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=546645
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

9,922 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

یادداشت

گفتگو

اقتصادی