تبلیغات تولید ایرانی تبلیغات تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
کد خبر : 87478
تاریخ انتشار:دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ

مدیران بازارها انتظارات مسافران را برآورده کنند

سرپرست کمیته بازرگانی قشم گفت: بازارهای شهرستان قشم در راستای نوروزی شاد و خدمات ارزنده برای میهمانان تلاش کنند و نوروزی در خور شان مردم ایران رقم بزنند. به گزارش پایگاه خبری هرمز از قشم ، محمدرضا عطا آبادی در جلسه کمیته بازرگانی ستاد تسهیلات سفر نوروزی قشم بر ارائه خدمات ارزنده به مسافران در […]

مدیران بازارها انتظارات مسافران را برآورده کنند

سرپرست کمیته بازرگانی قشم گفت: بازارهای شهرستان قشم در راستای نوروزی شاد و خدمات ارزنده برای میهمانان تلاش کنند و نوروزی در خور شان مردم ایران رقم بزنند.

به گزارش پایگاه خبری هرمز از قشم ، محمدرضا عطا آبادی در جلسه کمیته بازرگانی ستاد تسهیلات سفر نوروزی قشم بر ارائه خدمات ارزنده به مسافران در ایام نوروز تاکید کرد و افزود : باحجم گسترده مسافر درجزیره توریستی قشم نیازمند برنامه ریزی ها و تعامل بین دستگاه ها لازم برای ارایه خدمات ارزنده در حوزه های مختلف است.

وی بیان کرد: با توجه به مهمان پذیر بودن این شهرستان در ایام نوروز همه بازاری ها باید تمام تلاش خود را به کار ببندند تا میزبان خوبی برای مسافران و گردشگرانی در ایام نوروز باشند.

سرپرست کمیته ی بازرگانی قشم بازار را یکی از قطب های جذب گردشگر در این جزیره دانست و اظهار کرد: ما در مناطق آزاد به انتظار حل مشکلات از سوی دولت نباشیم چرا که بعضی از مشکلات به دست بخش های خصوصی به راحتی حل می شود.

وی ادامه داد: مشکلات بازارهای این شهرستان اعم از جمع آوری زباله، کمبود آب،  نبود سرویس های بهداشتی مناسب باید حل شود.

وی بهترین راه حل مشکلات بازارهای این شهرستان تعامل بین دستگاه ها عنوان کرد و افزود: مشکل جمع آوری زباله های بازارهای این شهرستان با تعامل بیشتر بین شهرداری ها و سازمان منطقه آزاد قشم حل می شود.

عطا آبادی گفت: مشکل جمع آوری زباله که یکی از دغدغه های کسبه این شهرستان در ایام شلوغ نوروز است و باید ساماندهی شود.

وی در پایان تصریح کرد: همه دستگاه ها و مدیران مجتمع ها این شهرستان با هدف نوروزی با خاطره خوش برای مسافران نورزی تلاش کنند.

 در ادامه سرپرست مدیریت صنعت و معدن منطقه آزاد قشم ، هدف مسافرت اکثریت مسافران به  این جزیره  خرید کالاهای مورد نیاز عنوان کرد و افزود : مدیران بازارها انتظارات مسافران را برآورده کنند.

هرمز امیری بیان کرد: اکثریت مسافران وقت خود را در بازارها برای خرید صرف می کنند پس مدیران بازارها برای رفع خدمات رفاهی از قبیل نمازخانه ، سرویس بهداشتی وموارد دیگرتلاش کنند.

 سرپرست مدیریت صنعت و معدن منطقه آزاد دراین دیدار به بررسیدگی و پیگیری تقاضا ها و شکایات تاکید کرد و افزود: همه مدیران بازارها برای رفع مشکل رسیدگی به شکایان مردم جانشین انتخاب کنند.

وی گفت : با توجه به ازدحام جمعیت در ایام نوروزهمه بازاریان باید در نظافت شهر با همکاری شهرداری ها تلاش کنند تا شهر چهره زیبای خود را  از دست ندهد.

لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=87478
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: بدون نظر
ارسال نظر





  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.

یادداشت

گفتگو

بین الملل