تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
سیاسی
کد خبر : 472117
تاریخ انتشار:شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ
مدیریت آموزش پرورش رودان عنوان کرد:

مدارس ۲شیفت و تخریبی عمده ترین مشکل آموزشی رودان است

نادر صفایی مدیر آموزش و پرورش رودان گفت: عمده ترین مشکل آموزشی در شهرستان رودان وجود مدارس تخریبی و ۲ شیفت است.

مدارس ۲شیفت و تخریبی عمده ترین مشکل آموزشی رودان است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رودان نیوز؛ نادر صفایی، مدیر آموزش و پرورش رودان در جمع نماز گزاران شهرستان رودان عمده ترین مشکل آموزشی در شهرستان را وجود مدارس تخریبی و دو شیف عنوان کردو اظهار کرد: از ۱۹۴ آموزشگاه در سطح شهرستان رودان ۵۹ مدرسه ۲شیفت و ۶۱ مدرسه تخریبی هستند، و طبق بررسی هایی که که ما از مناطق غرب استان گرفته ایم مدارس تخریبی و دوشیفت وجود ندارد و این مشکل خاص مناطق شرق هرمزگان و به خصوص شهرستان رودان است

وی با بیان اینکه بزرگترین آسیب اجتماعی که دامن گیر ماست عدم تلاوت قرآن است، افزود: متاسفانه قرائت قرآن دانش آموزان در منازل ضعیف است و وقتی بجای قرآن موسیقی های آنچنانی پخش شود مطمئن باشید که نمی توانید جلوی آسیب های اجتماعی را بگیرید.

مدیر آموزش و پرورش رودان شهرستان یزد را نمونه موفق در مسائل دینی و مذهبی عنوان کرد و ادامه داد: یزد به شهر دارالعباده معروف بوده و در مسائل دینی و مذهبی جلوتر از کنکور است و زمانی در مسائل دینی اول شدند در مسائل آموزشی و پزشکی هم اول می شوند، بهترین پزشکان را در یزد داریم و همچنین اقتصاد و بیکاری در آنجا در حد صفر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت اول ما در آموزش و پرورش کار قرآنی و در کنارش کم کردن مدارس ۲ شیفت و تخریبی است.

انتهای پیام/پ

لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=472117
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: بدون نظر
ارسال نظر





  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.

یادداشت

گفتگو

بین الملل