كيفيت خدمات سفر در هرمزگان براي نوروز 96 افزايش يابد
+ پ -
کیفیت خدمات سفر در هرمزگان برای نوروز ۹۶ افزایش یابد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: برای نوروز سال آینده باید روی مسائل کیفی و نیازهای مربوط به مسافران تمرکز بیشتری داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز به نقل از ندای ساحل ؛ عباس شیرخانلو، معاون عمرانی هرمزگان در جلسه ستاد ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر استان هرمزگان خواستار حضور فعال تمامی دستگاه های عضو ستاد سفر استان جهت رفع برخی کمبودهای گذشته خدمات سفرهای نوروزی در استان شد.

وی افزود: استان هرمزگان در نوروز ۹۵ کارنامه درخشانی در پذیرش میهمانان نوروزی داشت و برای نوروز سال آینده باید روی مسائل کیفی و نیازهای مربوط به مسافران تمرکز بیشتری داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی هرمزگان اظهار کرد: کمیت ‏های ۱۵ ‏گانه ستاد ساماندهی سفر و ستادهای شهرستانی به ریاست فرمانداران نسبت به تشکیل منظم جلسات و ارائه گزارش به دبیرخانه ستاد سفر اقدام لازم را به عمل آورند.

شیرخانلو خاطر نشان کرد: اسکان حدود هفت میلیون نفر مسافر در شب در این استان را در نوروز ۹۵ شاهد بودیم کهباید در این موضوع امکانات بیشتری را در نظر گرفته باشیم.

 

انتهای پیام/ت

fff
دیدگاه ها

لطفا پیش از ثبت دیدگاه قوانین زیر را مطالع بفرمایید.

  • دیدگاه خود را مرتبط با همین خبر بنویسید.
  • از توهین بر اشخاص و ادیان پرهیز کنید.
  • تکمیل تمامی فیلدها الزامی می باشد.
  • دیدگاه شما پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد.

fff fff


شبکه اجتماعی سلام نشر خبر اول خبر fff