تبلیغات تولید ایرانی تبلیغات تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز

کد خبر : 320213
تاریخ انتشار:سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ

علت کاهش صادرات ماءالشعیر ایرانی

در هفدهمین نشست کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع غذایی اتاق تهران، وضعیت صادرات محصولات کشاورزی و غذایی در سال ۱۳۹۴ برای دومین نشست پیاپی، مورد آسیب‌شناسی و بررسی قرار گرفت.

علت کاهش صادرات ماءالشعیر ایرانی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز و به نقل از راه دانا؛ در این نشست، دبیر انجمن تولیدکنندگان ماءالشعیر و مالت ایران دلایل کاهش صادرات محصولات این بخش را اعلام کرد.سید حمیدرضا کمال علوی با بیان اینکه از سال ۸۹ تا ۹۲، تولید شرکت‌های عضو این انجمن بین ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد لیتر بوده است، گفت: «تولید ماءالشعیر در ایران طی سال ۹۳ به ۲ میلیارد لیتر رسید حال آنکه در سال ۹۴ تولید این بخش مقداری کاهش یافت.»

او افزود: «مشکلات در تامین مواد اولیه به ویژه عوارض و تعرفه بالای واردات قوطی بسته‌بندی، و عدم تامین نیاز داخل توسط معدود شرکت‌های داخلی،  یکی از معضلات جدی واحدهای تولیدی این بخش است که بر صادرات محصولات با برند ایرانی نیز اثر منفی گذاشته است.»

لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=320213
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

6,218 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

یادداشت

گفتگو

بین الملل