تبلیغات تولید ایرانی تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
سیاسی
کد خبر : 614138
تاریخ انتشار:یکشنبه 29 خرداد 1401 - 8:42| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ
رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه تاکید کرد:

طرح‌ های برنامه ریزی شده باید مردم‌محور باشد

حجت الاسلام خلیفاوی با اشاره به شبکه سازی برای تحول در مساجد تاکید کرد: طرح‌ و‌ برنامه‌ها بر اساس برنامه ریزی های انجام شده باید مردم‌محور باشد.

طرح‌ های برنامه ریزی شده باید مردم‌محور باشد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌هایی اداره تبلیغات اسلامی در طول سال برای بهبود مسائل مذهبی در این شهرستان عنوان کرد: طرح‌هایی که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به ما ابلاغ می‌شود باتوجه به رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی متفاوت با گذشته است.

وی افزود: اکنون با آمدن نیروی جوان و فعال در عرصه فرهنگی و اجتماعی ورود کرده، به دنبال تحول اجتماعی در محلات و سپس جامعه هستیم؛ این یعنی همان جامعه پردازی که براساس بیانیه گام دوم انقلاب است.

رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه ادامه داد: وجود امام محله یک عنصر وحدت آفرین در تمام امورات در محله است.

حجت الاسلام خلیفاوی ابراز داشت: امام محله می‌تواند یک آسیب اجتماعی را با یک‌تحول اجتماعی تغییر دهد، ولی امام جماعتی که دارای مهارت، شناخت، فعال کردن و‌ به کار بردن تمام ظرفیت‌های یک محله باشد.

وی گفت: نیمی از جامعه ما را بانوان تشکیل می‌دهند که نسبت به این قشر کمی غفلت شده و این‌قشر توسط شریکه‌الامام که همسر روحانی در یک‌محله می‌تواند کمک‌حال امام محله باشد، البته شخصی که مهارت دیده باشد می تواند پاسخ‌گوی بهتر و عاملی باشد که‌ بتواند ضعف‌ها و آسیب‌های درون یک‌محله را به امام محله منتقل کند؛ یا خود فرد براساس مهارتی که دیده بتواند آسیب را حل کند.

رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه تاکید کرد: طرح‌ و‌ برنامه‌ها بر اساس برنامه ریزی های انجام شده باید مردم‌محور باشد.

برچسب ها:
لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=614138
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: بدون نظر
ارسال نظر





  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.

یادداشت

گفتگو

اقتصادی