تبلیغات تولید ایرانی تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
سیاسی
کد خبر : 596551
تاریخ انتشار:جمعه 24 دی 1400 - 12:58| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ
مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون:

شکایات مردم و عدم رفتار صحیح مسئولان استانی مورد رسیدگی و بررسی قرار می گیرد

طالبی دارستانی گفت: در این سفرهای استانی همه مسائلی که مربوط به شکایات مردم و عدم رفتار صحیح مسئولان استانی است به دقت  ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.

شکایات مردم و عدم رفتار صحیح مسئولان استانی مورد رسیدگی و بررسی قرار می گیرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ مهری طالبی دارستانی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در حاشیه میز ارتباطات مردمی وزارت به مسائل مربوط به شکایات مردم اشاره کرد و اظهار داشت: در این سفرهای استانی به نحوی برنامه ریزی کردیم که  به مسائلی که مربوط به شکایات مردم و عدم رفتار صحیح مسئولان ، به دقت  رسیدگی و بررسی  و ارزیابی شود و این سفرهای به یک سفر خلاصه نمی شود و بعد ازمدت حدود یک ماه یا زودتر، بررسی های دقیق انجام می دهیم و مجددا در استان برای برخورد با متخلفین حضور پیدا می کنیم .

وی با اشاره به اینکه مردم نباید تصور کنند نظام ارباب رعیتی راه انداختیم تصریح کرد: متأسفانه برخی از رفتارها به گونه ای است شکل گرفته در جریان دولت ها که مردم احساس می کنند نظام ارباب رعیتی راه انداختیم این به شدت غلط است و این نگاه ، نگاه اسلام و انقلاب نبوده و نخواهد بود و باید این نگاه ها را بشکنیم و جریان سفرهای استانی بر این روال شکل گرفته است.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در جریان سفرهای استانی ما حضور پیدا می کنیم تا مستقیم و از نزدیک صدای مردم را بشنویم و خودمان را پاسخگو در مقابل مردم بدانیم.

وی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را یکی از وزارتخانه های مهم بر شمرد و بیان کرد: در جریان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی که به شدت مرتبط با آسیب های اجتماعی و مسائل معیشتی مردم است ما می بینیم که بسیاری دردهای آنها سالیان سال است فریاد می زنند و متاسفانه به نتیجه نرسیدند که در این سفرهای استانی ما تلاش می کنیم که خون را دوباره به رگ های شاید خشک شده مدل اجرایی کشور بِدَمیم برای اینکه گام برداریم ذیل مدل بیانه گام دوم به سمت دولت اسلامی که اگر این اتفاق نیفتد قطعا نمی توانیم به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کنیم.

 طالبی دارستانی، سفرهای استانی مفید و مهم دانست و اظهار داشت: در سفرهای استانی که میز ارتباطات مردمی وزارت ایجاد شده است که مردم از نزدیک با معاونین وزیر و نمایندگان تام الاختیار وزیر بنشینند و دردهای خود را بیان کنند.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: ما باید این روند را شکل بدهیم ایراداتی که در جریان اجرایی کشور شکل گرفته است از بین برود که در این مدل سعی می کنیم “وزارت مردم بودن ” را به معنای واقعی به نمایش بگذاریم نه اینکه یک شعار باشد.

وی ادامه داد: برخی از مردم دچار آسیب شدند و حتی صاحبان حقی را می بینیم که با وجود داشتن مستندات ،پرونده آنها ۹ سال و حتی ۱۵ سال است پیگیری شده است اما هنوز به نتیجه درستی نرسیده است و باید بدانیم اگر در نقطه ای قرار بگیریم که در این روند مردم را دچار آسیب کردیم نه در دنیا عاقبت بخیر میشیم و نه در آخرت رستگار می شویم.

طالبی دارستانی در پایان تصریح کرد: دولت انقلابی نگاهش بر این است که با فعالیت جهادی ،ذیل مدل اجرایی جمهوری اسلامی ایران،  همان مدلی که حضرت امام تعریف کرده بودند گام برداریم به سمت ایجاد دولت اسلامی، جامعه اسلامی و سپس تمدن اسلامی پیش ببریم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=596551
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: بدون نظر
ارسال نظر





  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.

یادداشت

گفتگو

اقتصادی