تبلیغات تولید ایرانی تبلیغات تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
کد خبر : 31702
تاریخ انتشار:یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ

سامانه پیامکی خدمات مشترکین برق راه اندازی شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از راه اندازی سامانه ارائه خدمات مشترکین به صورت پیام کوتاه به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مشترکین خبرداد به گزارش هرمز ، مهندس عبدالصاحب ارجمند افزود: در این سامانه مشترکین می توانند جهت استفاده از خدماتی مانند اعلام کارکرد کنتور،آگاهی از میزان بدهی،دریافت تسویه حساب و […]

سامانه پیامکی خدمات مشترکین برق راه اندازی شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از راه اندازی سامانه ارائه خدمات مشترکین به صورت پیام کوتاه به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مشترکین خبرداد

به گزارش هرمز ، مهندس عبدالصاحب ارجمند افزود: در این سامانه مشترکین می توانند جهت استفاده از خدماتی مانند اعلام کارکرد کنتور،آگاهی از میزان بدهی،دریافت تسویه حساب و ارسال پیشنهادات و انتقادات شماره اشتراک هشت رقمی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره پیام گیر ۱۰۰۰۰۷۶۱۱۲۱ ارسال نمایند.

وی ادامه داد: این سامانه قادر خواهد بود با حذف چرخه سنتی ارائه و پرداخت کاغذی قبوض،به صورت مکانیزه نسبت به دریافت کدهای مربوطه اقدام و پس از کنترلهای اولیه مانند تشخیص صحت اطلاعات ارسالی با کنترل High/low و زمان قرائت قبلی اشتراک نسبت به ارسال پاسخ متناسب با درخواست مشترک اقدام نماید. مهندس ارجمند اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان در راستای سیاستهای دولت الکترونیک با هدف تسریع و ارائه خدمات متنوع و بهینه به مشترکین،با پیاده سازی زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز، اقدام به راه اندازی سامانه جامع خدمات مشترکین دربخشهای فروش انشعاب و خدمات پس از فروش انشعاب برق به صورت یکپارچه در جهت تحقق ایده جلب رضایت مشترکین نموده است.

مدیرعامل توزیع نیروی برق بیان داشت:این سامانه به گونه ای در حال طراحی وپیاده سازی است که امکان خدمات را به صورت حضوری برای متقاضیان و مشترکین در آینده طبق برنامه زمانبندی تدوین شده فراهم نماید. به گفته وی، با توجه به گستردگی دسترسی به شبکه تلفن همراه و سهولت استفاده از آن برای مشترکین، این شرکت در اولین قدم، اقدام به راه اندازی ارائه برخی خدمات از طریق سامانه هوشمند پیامکی نموده است.

مهندس ارجمند تصریح کرد:سالانه بیش از ۲۰۰هزار مراجعه به ادارات برق استان جهت دریافت خدمات به صورت حضوری صورت می گیرد که با راه اندازی این سامانه علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه مراجعه به ادارات، این خدمات با کیفیت مطلوب در اسرع وقت در دسترس ۵۲۸ هزار مشترک برق استان قرار می گیرد

منبع : شرکت توزیع برق هرمزگان

برچسب ها:
لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=31702
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

6,176 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

یادداشت

گفتگو

بین الملل