تبلیغات تولید ایرانی تبلیغات تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
کد خبر : 7013
تاریخ انتشار:سه شنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۳:۳۱| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ

روش استفاده کشورهای پیشرفته از اینترنت

محققان با بررسی رفتار ۲۵ میلیون کاربر ناشناس مشخص کرده اند که یک کاربر در یک ساعتی که به صورت آنلاین سپری می کند به چه موارد در اینترنت توجه دارد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز تحقیقات انجام شده درباره چگونگی سپری شدن وقت کاربران در اینترنت نشان می دهد که استفاده از شبکه […]

روش استفاده کشورهای پیشرفته از اینترنت

محققان با بررسی رفتار ۲۵ میلیون کاربر ناشناس مشخص کرده اند که یک کاربر در یک ساعتی که به صورت آنلاین سپری می کند به چه موارد در اینترنت توجه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز تحقیقات انجام شده درباره چگونگی سپری شدن وقت کاربران در اینترنت نشان می دهد که استفاده از شبکه های اجتماعی، سرگرمی و خرید آنلاین محبوبترین فعالیتهایی هستند که کاربران برای وقتی که در اینترنت سپری کرده، در نظر می گیرند.
این تحقیق بریتانیا را به عنوان کشوری دانسته است که بیشترین میزان خریدهای اینترنتی در آن صورت می گیرد، این میزان پس از بریتانیا در آمریکای شمالی و استرالیا قابل توجه است.
کاربران اینترنت در بریتانیا ۱۰ درصد از تمام وقت آنلاین خود را در سال ۲۰۱۲ به خریدکردن سپری کرده اند این آمار در آمریکا ۹ درصد و در استرالیا ۶ درصد است.
شاید این امر تاحدی به فصل کریسمس ارتباط داشته باشد، چرا که در این دوره ۳۷۰ میلیون ساعت به خرید آنلاین اختصاص داده شده است که این میزان ۲۴ درصد نسبت به میانگین ماهانه افزایش داشته است.
مصرف محتوای خبری همچنین افزایش یافته است اما در میان سه کشور بررسی شده کاربران استرالیایی بیش از دیگران به اخبار آنلاین اهمیت داده اند.
شش درصد از تمام وقتی که کاربران در سال ۲۰۱۲ در اینترنت صرف کرده اند در سایتهای خبری بوده است که این میزان در بریتانیا ۵ و در آمریکا ۴ درصد بوده است.
این تحقیق همچنین نشان می دهد که بیشترین کاربران شبکه های اجتماعی در آمریکا هستند.
در بریتانیا ۱۳ دقیقه هر ساعت آنلاین در شبکه های اجتماعی و تالارهای گفتگو ، ۹ دقیقه در موضوعات سرگرم کننده و شش دقیقه به خرید اختصاص دارد.
در آمریکای شمالی ۱۶ دقیقه به شبکه اجتماعی، ۹ دقیقه سرگرمی و ۵ دقیقه خرید و در استرالیا کاربران ۱۴ دقیقه را به شبکه های اجتماعی، ۹ دقیقه سرگرمی و چهار دقیقه خرید آنلاین سپری می کنند.
در هر سه بازار، زمانی که به خرید آنلاین اختصاص داده می شود هر سال افزایش دارد، اما بریتانیا درمیان کشورهایی است که میزان خرید آنلاین در آن بیشتر از آمریکا و استرالیا است.
جیمز موری مدیر بازاریابی دیجیتال در اکسپرین مارکتینگ سرویس گفت: این فضا مدام در حال تغییر است، ما تاکنون تغییرات بسیاری را در رفتار کاربران مناطق جغرافیایی مختلف مشاهده کرده ایم.

کد / ۱۵۰

برچسب ها:
لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=7013
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: بدون نظر
ارسال نظر





  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.

یادداشت

گفتگو

بین الملل