تبلیغات تولید ایرانی تبلیغات تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
کد خبر : 151204
تاریخ انتشار:سه شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ

خداحافظی جوانان با فیس‌بوک

  مرکز Frank N. Magid نیز در گزارش مجزا توضیح نشان داده است که محبوبیت فیس‌بوک برای جوانان به پایان رسیده و تعداد این گروه از افراد در بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی به طول کاملا جدی کم شده است. طبق آمار به‌دست آمده در سال ۲۰۱۴ میلادی ۸۸ درصد از نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ ساله آمریکایی […]

خداحافظی جوانان با فیس‌بوک

 

مرکز Frank N. Magid نیز در گزارش مجزا توضیح نشان داده است که محبوبیت فیس‌بوک برای جوانان به پایان رسیده و تعداد این گروه از افراد در بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی به طول کاملا جدی کم شده است.

طبق آمار به‌دست آمده در سال ۲۰۱۴ میلادی ۸۸ درصد از نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ ساله آمریکایی عضو این شبکه اجتماعی بودند که این رقم در سال ۲۰۱۳ میلادی ۹۴ درصد و در سال قبل از آن هم ۹۵ درصد گزارش شده بود.

در ژوئن ۲۰۱۴ گفته شده بود که ۶ درصد از جوانانی که عضو فیس‌بوک هستند این شبکه اجتماعی را کنار گذاشته‌اند و در حالی که این آمار نزولی همچنان ادامه دارد، این مسئله می‌تواند نگرانی‌های فراوانی را برای فیس‌بوک به همراه داشته باشد.

در دوره زمانی مشابه ۴۸ درصد افراد با گروه سنی ۱۳ تا ۱۷ سال در توئیتر عضو بوده‌اند که این رقم در سال ۲۰۱۳ میلادی ۴۶ درصد گزارش شده بود.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده است جوانان تمایل کمتری به حضور در فیس‌بوک داشته باشند، پایین بودن ایمنی در این شبکه اجتماعی است.

 

لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=151204
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

6,173 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

یادداشت

گفتگو

بین الملل