تبلیغات تولید ایرانی تبلیغات تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
کد خبر : 284496
تاریخ انتشار:شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ

حرکت خزنده برندهای لباس برای ورود به بازار ایران/ ابتدا برندهای ترک اکنون محصولات لوکس ایتالیایی

پس از انتشار اخباری مبنی بر ورود برندهای لباس ترک و آمریکایی، اکنون نوبت ورود بی‌سر و صدای برندهای لوکس ایتالیایی است که در حال تاسیس فروشگاه در ایران هستند؛ از جمله می‌توان به افتتاح اخیر فروشگاه برند روبرتو کاوالی اشاره کرد.

حرکت خزنده برندهای لباس برای ورود به بازار ایران/ ابتدا برندهای ترک اکنون محصولات لوکس ایتالیایی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز و به نقل از فارس، هنوز بیش از ۳ روز از اعلام لغو تحریم‌ها نگذشته بود که یک برند ترک لباس فروشگاهش را در ایران تاسیس کرد و اکنون نوبت به برندهای لوکس اروپایی رسیده است.

به دنبال لغو تحریم‌ها، برندهای مختلف لباس و اجناس لوکس بازار دست نخورده و جوان ایران هدف گرفته است و بیم آن می‌رود که در سایه هجوم بی‌محابای آنها، کارگاه‌های کوچک و حتی کارخانجات بزرگ ایران با خسارت روبرو شوند.

ورود بی‌برنامه این شرکت‌ها نه تنها موجب نگرانی در زمینه ضربه به بنگاه‌های کوچک اقتصادی می‌شود بلکه نگرانی‌هایی در مورد تغییر سبک زندگی و تاثیرات فرهنگی از طریق ارائه مدل‌های جدید مد، به راه انداختن «فشن شوی» مختلف و غیره ایجاد کرده است.

این برندها اخیرا شیوه خود را تغییر داده و ارائه مدل‌های به اصطلاح حجابی علاوه بر سود بردن از بازارهای بکر و جوانی نظیر ایران سعی در تغییر سبک زندگی کشورهای مقصد دارند.

در این راستا خبرگزاری رویترز نوشت: شرکت مد ایتالیایی روبرتو کاوالی اعلام کرد به دنبال لغو تحریم‌ها، نخستین فروشگاه خود در ایران را دایر کرد.

به نوشته این گزارش، تحلیلگران معتقدند ایران که غنی از منابع طبیعی و دارای جمعیت حدود ۸۰ میلیونی و جوانان تحصیلکرده است، می‌تواند احتمالا بازار پرسودی برای شرکت‌های تولیدکننده کالاهای لوکس باشد.

روبرتو کاوالی جز نخستین برندهای ایتالیایی است که فروشگاه اختصاصی محصولات خود را با نام خود در ایران دایر کرده است. این مدل از فروشگاه مورد علاقه بسیاری از شرکت‌های لوکس فشن است که اجازه دارند تصاویر و نحوه برخورد با مشتریان را خود تعیین کنند.

این فروشگاه به مساحت ۳۵۰ متر مربع با چند طبقه، پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه و انواع عینک‌های ساخت این شرکت را عرضه می‌کند.

رناتو سمراری مدیر ارشد اجرایی کاوالی در این‌باره گفت: «ما فکر می‌کنیم ایران قرار است یک بازار بسیار جذاب برای محصولات لوکس باشد.»

با توجه به اینکه برخی‌ از تحریم‌های آمریکا پابرجاست و شرکت‌های آمریکایی را در ورود به ایران محدود کرده است، اما شرکت های اروپایی و آسیایی راحت‌تر توانسته اند وارد ایران شوند.

شرکت ایتالیایی «پیکوادرو»، تولیدکننده محصولات چرمی سال گذشته یک مرکز خرید در ایران افتتاح کرد. شرکت «دولچه اند گابانا» نیز در ماه ژانویه یک فروشگاه عرضه مجموعه حجاب و عبا در تهران تاسیس کرد اما از اظهارنظر درباره برنامه خود برای انجام تجارت بیشتر در ایران خودداری کرد.

شرکت روبرتو کاوالی، آوریل گذشته توسط صندوق کلسیدرا، یک صندوق سهام خصوصی خریداری شد.

موسس ۷۵ ساله روبرتو کاوالی، همچنان ۱۰ درصد سهام  این شرکت را در اختیار دارد. وی مارس گذشته، مدیریت بخش نوآوری این شرکت را به یک طراح نروژی به نام پیتر دونداس واگذار کرد.

 

لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=284496
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

6,184 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

یادداشت

گفتگو

بین الملل