تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
سیاسی
کد خبر : 482327
تاریخ انتشار:چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ
به دنبال قطعی مکرر برق؛

تماس بیش از ۴۲ هزار شهروند مینابی با سامانه ۱۲۱

مدیر برق میناب گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۴۲ هزار و ۸۹۲ نفر برای پیگیری قطعی خطوط برق با سامانه اتفاقات این اداره تماس داشتند.

تماس بیش از ۴۲ هزار شهروند مینابی با سامانه ۱۲۱

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛به نقل از میناب جنوب،کیوان براتی، مدیر برق شهرستان میناب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال قطعی اخیر خطوط برق در این شهرستان از ابتدای امسال تا کنون ۴۲ هزار و ۸۹۲ نفر برای پیگیری قطعی خطوط برق با سامانه ۱۲۱این اداره تماس داشتند.

مدیر برق شهرستان میناب افزود: از تعداد ۴۲ هزار و ۸۹۲ تماس گرفته شده بطور متوسط در هر ساعت به تماس ۲۵۵مشترک پاسخ داده شده که از این تعداد دو هزار و ۸۱۰ تماس از دست رفته بوده است.

براتی میانگین تماس در هر روز  را چهار هزار تماس عنوان کرد و افزود: درباره افکار عمومی باید قضاوت درستی صورت گیرد، ما به دنبال رشد و تعالی و حرکت رو به جلو هستیم این کار محقق نمی شود جز با مطالبه گری اصحاب رسانه.

وی گفت: این سامانه به عنوان پل ارتباطی مستقیم بین مردم و شرکت توزیع نیروی برق میناب است که در راستای رضایتمندی مشترکین با هدف جمع‌آوری، دسته‌بندی و پیگیری خاموشی‌های برق و حوادث به صورت ۲۴ ساعته خدمات ارائه می‌کند.

مدیر برق شهرستان میناب از مرم خواست در صورت بروز هرگونه خاموشی موردی و یا قطعی برق، موارد را به سامانه فوریت‌های برق ۱۲۱ اعلام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=482327
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: بدون نظر
ارسال نظر





  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.

یادداشت

گفتگو

بین الملل