تأثیر روابط عمومی های کارآمد در توسعه سازمان انکارناپذیر است
+ پ -
تأثیر روابط عمومی های کارآمد در توسعه سازمان انکارناپذیر است

مراسم گرامی داشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سالن اجتماعات هتل شایگان جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمز به نقل از کیش پرس، در این مراسم که با حضور دکتر اعتصامی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کیش، اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد دکتر اعتصامی با تبریک عید مبعث به دانشجویان این رشته و میهمانان حاضر در مراسم گفت: تقارن عید مبعث با روز ارتباطات و روابط عمومی ها سبب شد تا روابط عمومی تحرک و پویایی مجدد پیدا کند.

وی افزود: هم اکنون ۲۰ درصد از دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی جزیره کیش در رشته روابط عمومی در حال تحصیل هستند.

اعتصامی با ارزیابی اهمیت رشته روابط عمومی اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از دستگاه ها از اهمیت و جایگاه ارزشمند روابط عمومی آگاه نیستند. بیش از ۶۰ درصد از کارمندانی که در بخش روابط عمومی ادارات و سازمان ها مشغول فعالیت هستند تحصیلات مرتبط با شغل خود را ندارند و از اصول اولیه روابط عمومی آگاه نیستند.

وی اظهار امیدواری کرد با استفاده از فارغ التحصیلان روابط عمومی در سازمان ها کارایی سازمان ها و ادرات افزایش پیدا کند.

حسن فتاحی مدیر گروه و استاد روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی کیش نیز در بخش دیگری از این مراسم با بیان بخشی از تاریخچه روابط عمومی و جایگاه آن در عصر کنونی گفت: حضور روابط عمومی در سازمان ها و ادارات به مدیران کمک می کند تا از کاستی و کمبودهای درون سازمان خود اطلاع حاصل کنند.

علی رادمند یکی دیگر از سخنرانان این مراسم با اشاره به اینکه روابط عمومی و ارتباطات از نیازهای بشری در طول تاریخ بوده است گفت: روابط عمومی در تعالیم دینی با عناوین تعامل و گفتمان آمده و از ابتدای خلقت بشر تا کنون انسان با ارتباطات و روابط عمومی رابطه تنگاتنگ داشته است.

وی افزود: درک صحیح از روابط عمومی در میان مردم، مسئولان و دیگر افراد جامعه باید وجود داشته باشد و تفاوت آن با تبلیغات و واحدهای مختلف باید مشخص شود.

این کارشناس و استاد دانشگاه تاکید کرد: روابط عمومی ها وکیل مدافع سازمان در بیرون و مدعی العموم در درون سازمان خود هستند. آن ها باید درخواست ها و انتظارات مردمی را به مدیران منعکس کنند تا ضعف های سازمانی برطرف شود.

وی رمز موفقیت هر سازمان و نهادی را استفاده از روابط عمومی های کارآمد در توسعه سازمان و راهبردی کردن مدیریت با استفاده از این نهاد دانست.

رادمند خاطر نشان کرد: مدیران باید در ماموریت های راهبردی خود به درون سازمان توجه کنند. وقتی سازمانی جزیره ای و غیر راهبردی عمل کند نمی تواند از روابط عمومی ها استفاده صحیح و لازم را ببرد.

در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی کیش که به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی در سالن اجتماعات هتل شایگان برگزار شد از دانشجویان رشته های روابط عمومی، هتلداری و تشریفات تقدیر شد.

همچنین در بخشی از این مراسم کیک روابط عمومی توسط رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کیش بریده شد.

در حاشیه این مراسم از اولین ویژه نامه هنر هشتم که به همت گروه روابط عمومی کیش شماره اول آن منتشر شده بود رونمایی شد.

fff
دیدگاه ها

لطفا پیش از ثبت دیدگاه قوانین زیر را مطالع بفرمایید.

  • دیدگاه خود را مرتبط با همین خبر بنویسید.
  • از توهین بر اشخاص و ادیان پرهیز کنید.
  • تکمیل تمامی فیلدها الزامی می باشد.
  • دیدگاه شما پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد.

fff fff


شبکه اجتماعی سلام نشر خبر اول خبر اول خبر fff