استفاده کاندیداها و ستاد های انتخاباتی از رنگ ها /پوشش یک رنگ هواداران در کارناوال های انتخاباتی
با نزدیک شدن به این انتخابات یکی از مواردی که این روز ها به راحتی مشاهده می شود استفاده کاندیداها و ستاد های انتخاباتی آنان از رنگ های خاص است ، هوادارانی که با بستن رنگ خاصی به دستانشان و پوشیدن لباس ها یک رنگ برای نامزدهای انتخاباتی خود را در حوزه انتخابیه غرب هرمزگان تبلیغ می کنند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز به نقل از مروارید نیوز؛ با نزدیک شدن به روز حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران،شور و اشتیاق و نشاط سیاسی در جامعه روز به روز پر رنگ تر می شود ، پیش بینی ها از شکل گیری یک حماسه بزرگ سیاسی با حضور اکثریت قاطع مردم در پای صندوق های رای حکایت دارد.
حال با نزدیک شدن به این انتخابات یکی از مواردی که این روز ها به راحتی مشاهده می شود استفاده کاندیداها و ستاد های انتخاباتی آنان از رنگ های خاص است ، هوادارانی که با بستن رنگ خاصی به دستانشان و پوشیدن لباس ها یک رنگ برای نامزدهای انتخاباتی خود را در حوزه انتخابیه غرب هرمزگان تبلیغ می کنند.
اما مهمترین موضوع در این بحث این است که آیا دغدغه مردم،هواداران نامزدها و خود نامزدها رنگی است که برای نماد و نشان تبلیغاتی خود انتخاب میکنند یا برنامه جامع و کامل برای اداره هر چه بهتر کشور است؟
نامزدها باید توجه کنند که بازی با رنگ نمیتواند یک ویژگی مثبت برای آنها تلقی شود؛ زیرا علاوه بر آنکه خاطره تلخ و دشمن شادکن در ذهن مردم ایران تداعی میکند بلکه اینگونه اقدامات ریشه در تبلیغات غربی دارد که در انقلاب های رنگی ساخته صهیونیست ها و آمریکا دارد.
آنچه برای مردم هم پسندیده تر خواهد بود این است که از ریخت و پاش و استفاده از نمادهای غربی در تبلیغات به شدت پرهیز شود ، هر چند منعی هم در قانون وجود ندارد و نامزدها میتوانند برای خود رنگی را انتخاب کنند اما همین کار تقلیدی است از فرهنگ غربی که آنها هم همین را میخواهند ،تاثیر گذاری به هر شکلی که شده از اهداف کوتاه مدت و بلند مدت آنهاست و برای این کار از هر ابزاری هم استفاده خواهند کرد.
در انتخابات ۱۳۸۸ ایران از نمادهای رنگین استفاده شد که آثار خوبی را به همراه نداشت کسانی که در این انتخابات برای خود رنگ انتخاب کردهاند از همان جریان الگو می گیرند که کار غلطی است چرا که انتخاب رنگ از سوی کاندیداها میراث جریان فتنه است ، اگر افرادی که برای خود رنگ انتخاب کردهاند چنانچه نظری هم نداشته باشند اما شاید جامعه برداشت دیگری از این امر داشته باشند چرا که خود نامزدهای انتخاباتی باید برآورد کنند و نسبت به آثار استفاده از رنگ به تحلیل درستی دست یابند و برای تبلیغات در انتخابات به جای رنگ از ابزارهای دیگری استفاده کنند.
نماد هر فرد و کاندیدایی خودش است و پیامهای افراد میتواند بهترین نماد باشد چرا که مردم به کاندیدا و برنامههای آن رأی میدهند و انتظار می رود کاندیداها در جریان انتخابات و تبلیغات بجای استفاده از رنگ های خاص و ترفندهای گوناگون یک انتخاب صادقانه داشته باشند.
انتهای پیام/ی