تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
کد خبر : 235552
تاریخ انتشار:شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ

از انحرافات وارداتی تا شناساندن حسین واقعی/ بسیج جهانی در معرفی عاشورای حسینی+تصاویر

هم‌زمان با تلاش شیعه انگلیسی، اسلام آمریکایی و وهابیت برای از بین بردن فرهنگ حسینی(ع) اقدام هماهنگی توسط مسلمانان کشورهای اسلامی در جهت آگاه‌سازی غیرمسلمانان از قیام اباعبدالله الحسین(ع) صورت گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز و به نقل از فارس،همانطور که گفته‌اند ماه همیشه پشت ابر نمی‌ماند؛ افکار عمومی جهان نیز تا همیشه زیر سلطه رسانه‌های غربی و سایت‌ها و شبکه‌های مبلغان تشیع انگلیسی باقی‌ نمی‌ماند و حقیقت چهره اصلی اسلام ناب محمدی(ص) خود را نشان می‌دهد.

در این میان بررسی داریم به آنچه که رسانه‌ها و سایت‌های غربی و شبکه‌های معاند مبلغان تشیع انگلیسی سعی در تحمیل آن به افکار عمومی جهان دارند و تلاش‌های مردمی در مقابل شیعه انگلیسی، اسلام آمریکایی و وهابیت که به دنبال از بین بردن فرهنگ حسینی(ع) هستند.

نخستین و ساده‌ترین اقدام معاندان روشن‌ شدن جلوه حقیقی قیام‌ سیدالشهدا(ع) در افکار عمومی جهان را می‌توان با جستجوی کلمه ashura در موتور جستجو گر گوگل مشاهده کرد:

در ذیل تصویر یکی از علمای مورد حمایت ایالت متحده را مشاهده می‌کنید که از میهمانان ثابت صدای آمریکاست و به ترویج عقاید خرافی می‌پردازد، این فرد یکی از افرادی است که به تبلیغ قمه‌زنی می‌پردازد:

عاشورای ۲۰۱۵ از نگاه هافینگتون پست:

سایت‌های معاند فارسی‌زبان که خود را در تبلیغ و مانور رسانه‌ای مراسم انحرافی قمه‌زنی در ایران ناتوان دیدند سعی کردند اینطور القاء کنند که فرهنگ ایرانی‌ها در عزاداری‌های اباعبدالله الحسین (ع) تغییر کرده است:

گزارش انحرافی سایت بی‌بی‌سی فارسی از مراسم عزاداری در ایران را مشاهده می‌کنید:

اما بازهم تمام این تلاش‌ها برای تحریف واقعه عظیم عاشورا نتوانست کاری از میان ببرد کمپین جهانی «حسین کیست؟» توانست طرفداران بسیاری از تمام جهان را به سمت شناساندن ابعاد حقیقی قیام اباعبدالله (ع) جلب کند، اقدام هماهنگی که توسط مسلمانان کشورهای اسلامی در جهت آگاه سازی غیرمسلمانان از قیام اباعبدالله الحسین(ع) صورت گرفت.

در ادامه بخشی از اقدامات صورت گرفته کمپین حسین(ع) کیست؟ را مشاهده می‌کنید، اقداماتی که در شبکه‌های اجتماعی مورد حمایت کاربران قرار گرفته است:

من از حسین (ع) الهام گرفته‌ام تا در تمام زمان‌ها امید داشته باشم

من از حسین (ع) الهام گرفته‌ام برای حمایت از افراد 

حسین (ع) به من در حفظ ایمان انگیزه‌ می‌دهد

مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است

عشق به حسین (ع)

چرا در کربلا جنگ اتفاق افتاد؟

نوشیدن آب سخت ترین کاری هست که در محرم می‌شود انجام داد

راه اندازی سایت‌های معرفی ابعاد شخصیت امام حسین (ع) و قیام عاشورا با عنوان «حسین (ع) کیست؟»

فعالیت کمپین «حسین (ع) کیست؟» تنها به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی محدود نشده است، اعضای این کمپین سعی دارند تا با اجرای برنامه‌های متنوع مانند اطعام بی‌خانمان‌ها و ایتام، اهداء خون، امور خیریه، کمک به قربانیان حوادث طبیعی، تبلیغات خلاقانه و… افراد بیشتری را با امام حسین(ع) آشنا کنند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری از اقدامات این کمپین را با درج هشتگ‌های #whoishussain ،#Hussaininspires، #hussaininspiresme به اشتراک گذاشتند.

توزیع گل‌های رز زیبا همراه با سخنانی زیباتر از حسین (ع) در فرانسه 

تلاش برای شناساندن حسین (ع) با مثال‌هایی بی‌پایان

در ادامه‌ می‌توانید بخشی از تصاویر منتشر شده و مورد استقبال قرار گرفته از این حرکت بزرگ مردمی را مشاهده کنید:

توزیع گل در فرانسه

اهدای گل به مردم همراه با برگه توضیح و معرفی اباعبدالله (ع) در امریکا

کانادا توزیع نوشیدنی گرم

توزیع غذا بین فقرا در لبنان

معرفی و توضیح مصائب امام حسین (ع) به زن سوئدی

توزیع لباس و اسباب بازی در مناطق فقیر نشین لبنان

به گزارش فارس، کمپین مردمی «حسین کیست؟» به همت تعدادی از جوانان لندنی در سال ۲۰۱۲ شروع به کار کرده و در حال حاضر در بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا، کانادا، انگلیس، فرانسه، آلمان، نروژ، استرالیا، نیجریه، کویت، لبنان، هند و پاکستان در حال فعالیت است. این کمپین توانسته در شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مندان بسیاری را جذب کند.

 

لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=235552
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: بدون نظر
ارسال نظر





  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.

یادداشت

گفتگو

بین الملل