ارتقا خدمات رسانی در پایانه‌های مسافربری اولویت ترمینال باشد
+ پ -
ارتقا خدمات رسانی در پایانه‌های مسافربری اولویت ترمینال باشد

مدیر بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان گفت : ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و توجه به ایمنی ترمینال مسافری، اولویت هایی است که بایستی بطور مستمر در دستور کار دست اندارکاران ترمینال قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز به نقل از  مروارید نیوز ؛ محمود صابری مدیر بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان در حاشیه بازدید از پایانه مسافری شرکت والفجر اظهار کرد : ساماندهی این پایانه باید به گونه ای  انجام شود تا روز به روز بر کیفیت خدمات رسانی به مسافران و مردم افزایش یابد .

وی افزود : با توجه به این که پایانه ها و ترمینال اولین مکانی است که مسافران پس از ورود به این شهر ساحلی مشاهده می نمایند ، لازم است با ایجاد محیط مناسب و مساعد ،  سرویس دهی شایسته ای  به مسافران در ترمینال ها ارائه گردد .

مدیر بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان ضمن برشمردن اولویت های مورد انتظار در ارائه بی منت و مناسب خدمات به مردم عزیز کشورمان که برای مسافرت به شیخ نشین های متحده عربی ، سفر دریایی و پایانه مسافری بندر لنگه را بر می گزینند،تاکید کرد: بطور یقین ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و توجه به ایمنی ترمینال مسافری، اولویت هایی است که بایستی  بطور مستمر در دستور کار دست اندارکاران ترمینال قرار گیرد  و تمام تلاش ها برای رفع نواقص و مشکلات موجود  معطوف گردد.

انتهای پیام/م

fff
دیدگاه ها

لطفا پیش از ثبت دیدگاه قوانین زیر را مطالع بفرمایید.

  • دیدگاه خود را مرتبط با همین خبر بنویسید.
  • از توهین بر اشخاص و ادیان پرهیز کنید.
  • تکمیل تمامی فیلدها الزامی می باشد.
  • دیدگاه شما پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد.

fff fff


شبکه اجتماعی سلام نشر خبر دانو اول خبر fff