تبلیغات تولید ایرانی تبلیغات تبلیغات
کانال رسمی تلگرام شبکه اطلاع رسانی هرمز
کد خبر : 6300
تاریخ انتشار:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱| تعداد نظرات :بدون دیدگاه
پ

حضور بیش از ۱۱ میلیون مسافر در هرمزگان

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: از ابتدای تعطیلات تاکنون استان هرمزگان پذیرای ۱۱میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر بوده است. به گزارش هرمز ، حمد شریف ملک زاده دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس بازدید‌های صورت گرفته و آمار ارائه شده در نوروز امسال میزان و نحوه خدمات […]

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: از ابتدای تعطیلات تاکنون استان هرمزگان پذیرای ۱۱میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر بوده است.

به گزارش هرمز ، حمد شریف ملک زاده دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس بازدید‌های صورت گرفته و آمار ارائه شده در نوروز امسال میزان و نحوه خدمات رسانی در استان هرمزگان بیشتر، بهتر و قوی تر از سایر استان‌های کشور بوده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بیان داشت: در ارزیابی‌های امسال آنچه برای ما مهم و مورد توجه است تعداد مسافران نیست بلکه کیفیت خدمات ملاک مهمتری برای ارزیابی از ستاد تسهیلات نوروزی در استان‌های مختلف است.

وی حضور ۱۲ میلیون مسافر در استان هرمزگان و اقامت ۹میلیون نفر در شب در مراکز اقامتی این استان را یک فرصت بی نظیر برای استان دانست و تصریح کرد: سطح خدمات و فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان از سایر استان ها از جمله استان خراسان رضوی قوی‌تر بوده است.

وی تصریح کرد: شهر بندرعباس با جمعیت حدود ۵۰۰ هزار نفری از ابتدای تعطیلات تاکنون پذیرای ۱۱میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر بوده است.

معاون رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: رشد ۳۰ درصدی فروش صنایع دستی و افزایش ۸۰درصدی بازدید از جشنواره ها و غرفه ها و برنامه های پیش بینی شده از دیگر ویژگی های پذیرایی از مسافران نوروزی هرمزگان در تعطیلات امسال بوده است.

به گفته معاون رئیس جمهوری، میزان رضایتمندی مسافران نوروزی هرمزگان در مقایسه با سال های گذشته افزایش بسیار چشمگیری داشته که این موضوع مورد توجه مقامات ارشد کشور نیز قرار گرفته است.

ملک‌زاده با بیان اینکه با آمار بازی نمی کنیم و واقعیت را می‌گوئیم، اضافه کرد: استان هرمزگان در ستاد تسهیلات نوروزی امسال انصافا نمره ۲۰ گرفت.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به بازرسی‌های محسوس و نامحسوس صورت گرفته از میزان رضایتمندی مسافران نوروزی در استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به اقدام خوب و قابل تقدیر استاندارهرمزگان و مدیران اجرایی این استان با دستور رییس جمهور اعضای ستاد تسهیلات نوروزی این استان به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که مردم باید عید را شاد سپری کنند از استقبال میلیونی گردشگران از جشنواره ملی «صدای بهار» در سراسر کشور خبر داد.

وی افزود: با توجه به دیدار اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور با مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان مبنی بر این که مردم عید را شاد سپری کنند برنامه ریزی جامعی برای برپایی جشنواره ملی «صدای بهار» در ۳۱ استان کشور انجام شد و برنامه های آن با هماهنگی تمامی اعضای ستاد این جشنواره به اجرا در آمد.

ملک‌زاده با بیان این‌که تدارک و برپایی ۲هزار جشنواره و نمایشگاه نوروزی در سراسر کشور نیز موید لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری است، خاطر نشان کرد: میلیون ها نفر از جشنواره صدای بهار و نمایشگاه های جانبی آن در استان های مختلف کشور بازدید و استفاده کرده اند و کمتر مسافر ورودی است که به استانی سفر کند و ار برنامه های جشنواره صدای بهار بازدید نکند.

این عضو هیئت دولت با تاکید بر تداوم این گونه برنامه های مفرح و شاد بیان کرد: همزمان با ایام نوروز امسال در بیش از ۲ هزار مجموعه فرهنگی – تاریخی از قبیل موزه ها، کاخ موزه ها، ابنیه و محوطه های تاریخی جشنواره ملی صدای بهار و در کنار آن نمایشگاه صنایع دستی، پوشاک و غذاهای سنتی ۳۱ استان در معرض دید عموم در سراسر کشور قرار گرفته است.

وی با تبریک فرارسیدن روز جمهوری اسلامی گفت: هموطنان عزیزمان در سراسر کشور می توانند در روز ۱۲ فروردین از تمام موزه ها و کاخ موزه های تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری به صورت رایگان بازدید کنند.

منبع : مهر

انتهای پیام / ک ۱۱۰

برچسب ها:
لینک کوتاه : http://www.hormoz.ir/?p=6300
این خبر را به اشتراک بگذارید
دیگر رسانه ها
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: بدون نظر
ارسال نظر





  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.

یادداشت

گفتگو

بین الملل